افشین ملایی سرپرست ورزش و جوانان گیلان :

به هیچ کس اجازه استفاده ابزاری از ورزش را نمیدهم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا افشین ملایی در نشستی با خبرنگاران با تأکید بر اینکه خارج از صداقت چیزی نخواهد گفت : بدون اطلاع از فرآیندهایی که در گیلان در حال وقوع است و فقط بنا به دستور صادر شده به استان آمده ام./مایل به ماندن در گیلان به هر قیمتی نیستم / زمانی مدیری موفق است که حمایت های ملی و استانی را داشته باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا : افشین ملایی در نشستی با خبرنگاران با تأکید بر اینکه خارج از صداقت چیزی نخواهد گفت، اظهار کرد: بدون اطلاع از فرآیندهایی که در گیلان در حال وقوع است و فقط بنا به دستور صادر شده به استان آمده ام.

th86597548

وی به سابقه ۱۶ساله خود در معاونت های ورزشی استان های مختلف اشاره کرد و گفت: اولین وظیفه مدیر تدوین برنامه است.

سرپرست ورزش و جوانان گیلان از تشکیل کمیته راهبردی استان برای تدوین برنامه اداره کل ورزش و جوانان گیلان خبرداد و افزود: این برنامه نقشه راه برای پنج سال آینده خواهد بود و تمامی اهداف در آن مشخص خواهد شد .

ملایی با این توضیح که در برنامه پنج ساله اهداف کلان، چشم  اندازهای استان در حوزه ورزش، استراتژیی های مدون و پروژه های مؤثر گنجانده خواهد شد، تصریح کرد: برنامه‌ها طبق تجربه مدیران و قابلیت‌های استان تدوین می‌شود.

اولویت اول ما کم کردن هزینه های ورزشی است

وی با تصریح بر اینکه گیلان در چشم‌انداز پنج سال آینده به استانی مهد پهلوانان المپیکی، شهروندانی ورزشکار و با نشاط و همچنین جوانانی مؤمن و با اخلاق ترسیم می شود، بیان کرد: در حال حاضر ۴۲ پروژه نیمه تمام ورزشی در گیلان وجود دارد که مجری ۳۸ پروژه آن اداره ورزش و جوانان است.

سرپرست ورزش و جوانان گیلان با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور، اظهار کرد: اولویت اول ما کم کردن هزینه های ورزشی است و به همین دلیل برای واگذاری اماکن ورزشی، هیأت های ورزشی ما در والویت قرار دارند تا با اجاره دادن سالن های خود، بتوانند مقداری از مشکلات مالی خود را حل کنند .

ملائی با بیان اینکه مرکز کنترل کیفی هیئت‌های ورزشی در گیلان وجود ندارد، متذکر شد: ما هیچ گونه اطلاعی از آمادگی تیم ها و از فاکتورهای جسمی و روانی آنها نداریم.

نباید از ورزش استفاده ابزاری شود

وی با تأکید بر اینکه پرداختن به مسائل جوانان امری ساده و تک بعدی نیست، خاطرنشان کرد: در بخش جوانان در حوزه های مختلف با دستگاه های مرتبط همکاری می کنیم چراکه حوزه جوانان یک حوزه میان بخشی است و ورزش و جوانان متولی مستقیم برطرف کردن نیاز جوانان نیست.

این مسئول با تصریح بر اینکه مایل به ماندن در گیلان به هر قیمتی نیست و با تأکید بر اینکه زمانی مدیری موفق است که حمایت های ملی و استانی را داشته باشد، افزود: از نیروی بومی و کارآمد استقبال خواهد کرد.

وی باتأکید بر عدم تعلق سیاسی اذعان کرد: چندگانگی را نمی پذیرم و بر اصول جوانمردی و بر مبنای صداقت رفتار خواهم کرد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان گیلان با تأکید بر اینکه ورزش ما حرفه ای نیست و پولی که در آن خرج می شود رانت است، اظهارکرد: نباید از ورزش استفاده ابزاری شود، باید تلاش شود با شفاف سازی و اصلاح امور ورزش از حالت سیاسی خارج شود.

رسانه، رکن چهارم مردم سالاری

ملایی با تأکید بر اینکه حاضر نیستم برای نشستن پشت میز به کسی باج دهم، رسانه ها را رکن چهارم مردم سالاری معرفی کرد و افزود: رسانه ها باید در ورزش جریان سازی کنند نه اینکه تابع جریان ها باشند.

وی بالابردن توان ورزشی استان با دانش افزایی را مورد تأکید قراداد و بیان کرد: اداره ورزش و جوانان گیلان به دنبال استفاده از تخصص است نه استفاده از ارتباطات.

سرپرست اداره ورزش و جوانان گیلان خاطر نشان کرد: هرگز اجازه نخواهیم داد که موضوعات مختلف باعث ایجاد اختلاف در ورزش استان شود./دیارباران

 

Share