هاشم نیا :

مردم و خرد دو اصل مهم در تمامی نظامات جهان میباشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا : در این مراسم مهندس هاشم نیا مردم و خرد را دو اصل مهم در تمامی نظامات جهان دانست و افزود : در تمامی کشورها ، گروهها و حاکمان و افرادی که قصد حکومت دارند و در این راه تلاش و مبارزه می کنند و حتی افرادی که با کودتا به حکومت می رسند همواره از دو مقوله خرد و مردم سخن می گوید .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا :در این مراسم مهندس هاشم نیا مردم و خرد را دو اصل مهم در تمامی نظامات جهان دانست و افزود : در تمامی کشورها ، گروهها و حاکمان و افرادی که قصد حکومت دارند و در این راه تلاش و مبارزه می کنند و حتی افرادی که با کودتا به حکومت می رسند همواره از دو مقوله خرد و مردم سخن می گوید .

استاندار گیلان اقتدار را برپایه عقل و خرد و مردم دانست واظهار داشت : نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از لحاظ نظری از پشتوانه خرد برخوردار بوده و مردمداری ، مردم گرایی و مردم سالاری را یک اصل مهم می داند و از لحاظ عملی نیز برهمین اساس حرکت می کند

وی با بیان اینکه فضیلت به آن کرامت خوب و شایسته ای گفته می شود که دشمن برآن اقرار نماید اظهار داشت : مردمی بودن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جمله فضیلت های این نظام بشمار می رود که دوست و دشمن همگی برآن اذعان دارند .

نماینده عالی دولت در ادامه سخنان خود تصریح کرد : کشور عزیز مان تنها کشوری بشمار می رود که اساس  نظم اجتماعی را به نهی از منکر و کرامات نفسانی و اجتماعی را بر امر به معروف پایه گذاری کرده است .

وی با بیان اینکه اقتدار هرکشوری در صورتی بوجود خواهد آمد که درآن به مردم به عنوان یک اصل مهم نگریسته شود افزود : اگر مشارکت مردم در هرکشوری کاهش یابد مطمئنا” پایه های آن نظام ضربه خواهد خورد .

در ادامه این مراسم سردار قائد رحمتی فرمانده نیروی انتظامی استان ، امنیت را یک نعمت بی بدیل و از ضروریات بشر دانست و افزود : پیشرفت و تعالی در کشور بستری امن و مطمئن را طلب می نماید .

 

وی شعار هفته ناجا سال ۹۲ را اقتدار درسایه مردم داری ،  قانون مداری و روز آمدی عنوان کرد و افزود : اقتدار در سایه مردم داری ، قانون مداری و روز آمدی بطور کامل محقق خواهد شد و این شعار به عنوان سرلوحه فعالیت های نیروی انتظامی می باشد .

در ادامه این مراسم استاندار گیلان از تعدادی از خانواده های معظم شهدا ، جانبازان و برگزیدگان نیروی انتظامی با اهداء لوح و هدایایی تقدیر کرد .

Share