آیت الله قربانی:

مدیر جناحی گیلان را سال‌ها به عقب برمی‌گرداند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آیت‌الله زین‌العابدین قربانی صبح امروز در جلسه تودیع و معارفه استاندار جدید گیلان اظهار کرد: استانداران، دولت کوچک هستند و اگر تدبیر کنند امور استان‌ها را در جایگاه والا قرار می‌دهند.

حذف و کاهش سرعت‌گیرها در جاده‌های مواصلاتی گیلان اقدام مناسبی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آیت‌الله زین‌العابدین قربانی صبح امروز در جلسه تودیع و معارفه استاندار جدید گیلان اظهار کرد: استانداران، دولت کوچک هستند و اگر تدبیر کنند امور استان‌ها را در جایگاه والا قرار می‌دهند.ghorbani

وی با بیان اینکه یک رئیس و مدیر خوب می‌تواند استانی را الگو قرار دهد، تصریح کرد: یک مدیر ناکارآمد، جناحی، افراطی و نادان می‌تواند گیلان را سال‌ها به عقب برگرداند. قربانی اظهار کرد: اگر مدیری آگاه و دانا در یک استان شبانه‌روز تلاش کند می‌تواند زیرمجموعه خود را نمونه قرار دهد.

وی با بیان اینکه بالانشین‌ها گاهی افراد را به ما تحمیل می‌کنند، خاطرنشان کرد: این موضوع سال‌ها گیلان را به عقب برمی‌گرداند که آثار آن را اکنون می‌بینیم.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اعتراض به دولت تدبیر و امید یادآور شد: نباید افراد شایسته را کنار بگذاریم درحالی‌که معتقد به شایسته‌سالاری هستیم.

وی اضافه کرد: ممکن است افرادی در دولت گذشته فداکارانه برای جامعه تلاش کرده باشند، بنابراین نباید اجازه دهند، روح امید در مخلصان بمیرد.

قربانی خاطرنشان کرد: کسانی که شایستگی دارند باید از وجود آنها استفاده لازم برده شود و دولت کنونی برای خود استدلالی دارد که می‌خواهد با افراد همسو کار کند.

وی با بیان اینکه تاریخ درباره ما قضاوت می‌کند، متذکر شد: تاریخ از زوایای زندگی ما برای آیندگان خبر می‌دهد و باید کاری کنیم که در تاریخ و در بین مردم قضاوت براساس شایستگی و درستی عملکرد باشد./فارس

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جابرکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی

Share