سرپرست شهرداری رشت :

مدیریت شهری دنبال کاهش مشکلات احتمالی در زمان بحران است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا : مهندس بهارمست سرپرست شهرداری رشت در نشست ستاد حوادث غیر مترقبه که با حضور مدیر کل ستاد بحران استانداری گیلان و جمعی از مدیران شهرداری رشت برگزار گردید ، بر لزوم پیشگیری مناسب جهت کاهش مشکلات احتمالی تاکید نمود و افزود : باید راهی را انتخاب نمود که بیشترین خدمات رسانی به شهروندان عزیزمان را موجب شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا : مهندس بهارمست سرپرست شهرداری رشت در نشست ستاد حوادث غیر مترقبه که با حضور مدیر کل ستاد بحران استانداری گیلان و جمعی از مدیران شهرداری رشت برگزار گردید ، بر لزوم پیشگیری مناسب جهت کاهش مشکلات احتمالی تاکید نمود و افزود : باید راهی را انتخاب نمود که بیشترین خدمات رسانی به شهروندان عزیزمان را موجب شود.

th (10)

مهندس بهارمست ضمن قدردانی از تمامی زحمت کشانی که با تمام توان به خدمتگزاری مشغولند و در این راه خطیر با عزمی راسخ و اراده ای استوار قدم بر می دارند گفت: اهمیت خدمت به مردم آن چنان والاست که زمان و مکان نمی شناسدو در هر ساعت از شبانه روز باید در خدمت مردم بود.

سرپرست شهرداری رشت حضور به موقع مدیران شهری در زمان های بحران را قوت قلبی برای شهروندان عنوان و مایه آرامش شهروندان بیان کرد.

مهندس بهارمست لایروبی رودخانه ها– آماده باش مناطق پنج گانه از قبیل تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری –رفع نقص ایستگاه های پمپاژ آب و … را از جمله اقدامات شهرداری عنوان نمود.

Share