استاندار جدید گیلان

مدیران گیلان آمار درستی ارائه دهند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدعلی نجفی پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه خود با قدردانی از نماینده ولی فقیه و مسئولان گیلان اظهار کرد: تمام صحبتهای وزیر کشور در چارچوب تلاش برای ایجاد کار و تقویت اجتماعی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدعلی نجفی پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه خود با قدردانی از نماینده ولی فقیه و مسئولان گیلان اظهار کرد: تمام صحبتهای وزیر کشور در چارچوب تلاش برای ایجاد کار و تقویت اجتماعی است.13920725151424471_PhotoL

وی با بیان اینکه حل مشکلات بیکاری جزء اهداف مهم نظام است افزود: سیاست کلی نظام مشخص است.

استاندار جدید گیلان حل مشکلات معیشتی مردم، مهار تورم و گرانی و برطرف شدن معضل بیکاری و گسترش زیرساخت‌ها را از اهداف مهم خواند و تصریح کرد: گیلان جزء دومین استان کشور بود که شهر صنعتی بزرگ بر آن دایر شد.

نجفی با اشاره به تخصیص ۳ درصد اعتبار سال جاری در گیلان خاطرنشان کرد: مشکلات در گیلان فراوان است که باید با تعامل و همکاری همه آن را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه تقدیر این شد که بنده سهمی در دولت روحانی که با اندیشه راستگویی به میدان آمده است داشته باشم یادآور شد: از مدیران گیلانی می‌خواهم هرگز  گزارش دروغ به مردم ارائه ندهند و قاطع و شفاف صحبت کنند.

وی متذکر شد: این موضوع را نمی‌پذیرم و عکس‌العمل نشان می‌دهم و باید به مردم راست بگوییم و راست گفتار باشیم. نجفی توسعه بخش‌های مختلف استان از جمله پیگیری پروژه‌های نیمه تمام مانند راه‌آهن را جزء برنامه‌های مهم خود عنوان کرد.

Share