علی بهارمست افشا کرد:

مجمع روحانیون گیلان:شجاع بهترین گزینه برای استانداری گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام امینی مدرس دانشگاه و از اعضای ارشد این مجمع طی مصاحبه با  “تدبیر شرق”، این جلسه را مفید ارزیابی نمود و از رایزنی اعضای مجمع در مورد مسائل مدیریتی استان خبر داد. وی خاطرنشان کرد اعضای مجمع روحانیون استان تصمیم گرفتند با اکثریت آراء از عبدالغفار شجاع […]

shojaبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام امینی مدرس دانشگاه و از اعضای ارشد این مجمع طی مصاحبه با  “تدبیر شرق”، این جلسه را مفید ارزیابی نمود و از رایزنی اعضای مجمع در مورد مسائل مدیریتی استان خبر داد.

وی خاطرنشان کرد اعضای مجمع روحانیون استان تصمیم گرفتند با اکثریت آراء از عبدالغفار شجاع جهت احراز پست  استانداری  گیلان حمایت کنند. وی در ادامه افزود صورتجلسه ای تهیه شده و به امضای اعضاء رسیده و مقرر گردید، طی دو نامه جداگانه به حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری معاون رئیس جمهور و دکتر نوبخت معاون و سخنگوی دولت تدبیر و امید تقدیم گردد.

حجت الاسلام امینی دربخشی از سخنان خود دلیل حمایت قاطع مجمع روحنیون گیلان از شجاع را ولایی بودن دانست.وی در ادامه افزود شجاع با مشکلات استان آشنایی کامل دارد و نقش اساسی در همراهی دولت تدبیر در زمان انتخابات داشته است.حاج آقا امینی گفت: شجاع طی سالهای گذشته نیز ثابت کرده مدیری اعتدال گراست و توانایی اداره استان را دارد.

Share