ربیعی به قولش وفا نکرد!!!!

متحصنین مجلس ششم در پست های کلیدی وزارتخانه “ربیعی”

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ربیعی از زمان سکانداری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعیتا به امروز ۳ نفر از متحصنین مجلس ششم را در پست های کلیدی این وزارتخانه منصوب کرده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در راهروهای مجلس شنیده شده که تا کنون سه نفر از نمایندگان مجلس ششم که از اصلاح طلبان تندرو هستند و در تحصن این مجلس نقش فعالی داشتند، مسئولیت های کلیدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را بر عهده گرفتند.

عبدالرحمن تاج الدین که نماینده اصفهان در مجلس ششم بود به عنوان معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی منصوب شد.rabiee

وی سابقه عضویت در شورای نظارت بر خانه کارگر را دارد. خانه کارگر از جمله احزاب اصلاح‌طلب به شمار می رود که معمولا در انتخابات‌ها پیرو هاشمی رفسنجانی بوده است.

تاج‌الدین از جمله ۱۳۹ نفر از نمایندگان مجلس ششم بود که در اعتراض به نظارت استصوابی شورای نگهبان در زمستان سال ۸۲ دست به تحصن ۲۸ روزه زد. عملکرد افراطی وی در آن مجلس با واکنش و اعتراض بسیاری از مردم مواجه شد.

از سوی دیگر احمد میدری نماینده تحصن کننده آبادان در مجلس ششم که سابقه عضویت در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع را نیز در کارنامه خود دارد، به عنوان معاون رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب شد.

همچنین ابولقاسم سرحدی زاده نماینده تحصن کننده مردم تهران در مجلس ششم بعنوان مشاور ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب شده است.

وی وزیر کار و امور اجتماعی در دولت دوم میرحسین موسوی بود. در دوران وزارت او تنش‌های فراوانی میان وزارت کار و شورای نگهبان بوجود آمد که زمینه ساز تشکیل مجمع تشخیص مصلحت نظام شد.

گفتنی است علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ابتدای معرفی خود برای این وزارتخانه قول داده بود که وزارت کار را از بازی های سیاسی دور نگه دارد.

Share