کنسرت زنجیره‌ای ۴ خواننده زن در استان همجوار گیلان !!!!+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در اقدامی تأسف‌برانگیز کنسرت یک گروه خوانندگی با حضور چهار خواننده زن و بدون خواننده مرد برای عموم مردم اعم از زن و مرد در قزوین اجرا شد. در اقدام شگفت‌آور و تأسف‌انگیز دیگری از سوی برخی متولیان فرهنگی شهر قزوین شب گذشته کنسرت گروه همنوازان حصار با حضور […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در اقدامی تأسف‌برانگیز کنسرت یک گروه خوانندگی با حضور چهار خواننده زن و بدون خواننده مرد برای عموم مردم اعم از زن و مرد در قزوین اجرا شد.

در اقدام شگفت‌آور و تأسف‌انگیز دیگری از سوی برخی متولیان فرهنگی شهر قزوین شب گذشته کنسرت گروه همنوازان حصار با حضور چهار خواننده زن و بدون خواننده مرد در سالن شهید رجایی تربیت معلم قزوین و برای عموم مردم اعم از زن و مرد اجرا شد.

این کنسرت بدون هیچگونه تبلیغات پیش از اجرا و جلوگیری از عکاسی از این محفل شبانه در حالی برگزار شد که به نظر می‌رسد تنش‌های ایجاد شده پس از کنسرت فرزاد فرزین در قزوین موجب اعمال چنین محدودیت‌های رسانه‌ برای آن بوده است.68987_783

کنسرت هم‌نوازان حصار به مدت یک شب و هم زمان با روز عرفه در سالن شهید رجایی تربیت معلم قزوین با بلیت‌های ۱۵ هزار تومان، ۲۰ هزار تومان و ۳۰ هزار تومان با فروش در محل برگزاری، کنسرت اجرا شد و در محل اجرا نیز تمام صندلی‌های این سالن تقریباً پر بود. سؤالی که مطرح است این است که اگر این کنسرت دارای مجوز بوده و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز پاسخگوی برگزاری آن است دلایل ایجاد محدودیت‌های به وجود آمده برای رسانه‌ها چیست و اگر این کنسرت نباید برگزار می‌شد دلیل برگزاری آن چه بوده است.

یادآور می‌شود پیش از این امام جمعه آبیک نیز از برگزاری کنسرت‌هایی که با ایجاد اختلاط دختر و پسر در قزوین است، مخالفت کرده بود.

همچنین هیئت‌های مذهبی قزوین نیز پیش از این بیانیه‌ای را در اعتراض به برگزاری نامناسب کنسرت‌ها در قزوین منتشر کرده و تعدادی از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از برگزاری کنسرت‌‌های اینچنینی در قزوین اظهار نارضایتی کرده بودند.

منبع: فارس
Share