قطع سخنرانی هاشمی با دو روایت مختلف

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا : سخنرانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در کرمانشاه به دلیل شعارهای شرکت کنندگان نیم تمام ماند و در این میان دو خبرگزاری دو روایت مختلف از آن دادند. خبرگزاری مهر در این خصوص چنین مخابره کرد: سخنرانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که عصر امروز برای شرکت در مراسم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا : سخنرانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در کرمانشاه به دلیل شعارهای شرکت کنندگان نیم تمام ماند و در این میان دو خبرگزاری دو روایت مختلف از آن دادند.

خبرگزاری مهر در این خصوص چنین مخابره کرد:

سخنرانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که عصر امروز برای شرکت در مراسم بزرگداشت چهارمین شهید محراب راهی کرمانشاه شده بود، با تکرار چندباره شعار “مرگ بر امریکا” از سوی برخی حاضران نیمه‌تمام ماند.

بر اساس این گزارش سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا باعث شنیده شدن پراکنده شعارهای دیگر در مراسم و در نهایت بر هم خوردن نظم سخنرانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام شد.

هاشمی رفسنجانی با این شرایط ترجیح داد که سخنرانی خود را با این جمله که “فشردگی مراسم زیاد است و به همین دلیل سخنرانی خود را همین جا به پایان می‌برم” مراسم را به اتمام رساند.

هاشمی چندین بار از مردم خواست که شعارها را متوقف کنند تا وی بتواند به سخنرانی خود ادامه بدهد که این گونه نشد و وی تصمیم به اتمام سخنانش گرفت.

خبرگزاری تسنیم نیز گزارشی دیگر در این خصوص مخابره کرد:

سی و یکمین سالگرد شهادت آیت الله‌اشرفی اصفهانی که عصر امروز با حضور آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی برگزار شد، با حاشیه هایی همراه بود.

از جمله این حاشیه‌ها می توان به قطع سخنرانی وی و شعارهای مکرر حاضران در مراسم اشاره کرد.

حاضران در این مراسم با سوت زدن فراوان و سردادن شعار‌هایی چون “درود بر خاتمی، سلام بر هاشمی” نظم جلسه را به هم ریخته و سبب قطع شدن سخنرانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام شدند تاجایی که هاشمی رفسنجانی به طور مکرر از حاضران به منظور سکوت درخواست کرد.

همچنین در این مراسم پوستر هایی تقسیم شد که از زبان امام (ره) نوشته شده بود “هاشمی زنده است تا نهضت زنده است” و نیز از زبان مقام معظم رهبری آورده شده بود که “هیچ کس برای من هاشمی نمی شود”.

برخی از حاضران در این مراسم شعار”مرگ بر آمریکا” سر می‌دادند.

Share