فریدون زندی و همسرش در بیمارستان/عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فریدون زندی  نی ساق پای چپش دچار شکستگی وحشتناکی شده بود دیروز یک عمل جراحی سه ساعته را پشت سر گذاشت. پزشک زندی پس از این عمل جراحی ضمن ابراز رضایت از عمل انجام شده بر روی پای شکسته زندی اظهار داشت که او ۶ ماه دیگر می تواند فوتبال بازی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فریدون زندی  نی ساق پای چپش دچار شکستگی وحشتناکی شده بود دیروز یک عمل جراحی سه ساعته را پشت سر گذاشت.

پزشک زندی پس از این عمل جراحی ضمن ابراز رضایت از عمل انجام شده بر روی پای شکسته زندی اظهار داشت که او ۶ ماه دیگر می تواند فوتبال بازی کند.

جراحی زندی در حالی صورت گرفت که علاوه بر خانواده این بازیکن، بازیکنان و مسئولان باشگاه هم در بیمارستان حضور داشتند. همچنین مدیران، مربیان و بازیکنان الاهلی با این بازیکن ابراز همدردی نموده و تاکید کرده اند تا بهبودی کامل این بازیکن در کنارش خواهند بود.

نکته جالب توجه اینکه در ساعات پایانی روز یکشنبه و پس از جراحی زندی، تعدادی از مسئولان باشگاه المعیذر به عیادت زندی رفتند و از این بازیکن دلجویی کردند.

البته باشگاه الاهلی در پایان دیدار شنبه شب با معیذر نسبت به انتخاب گئورگی دیکانوویچ به عنوان بهترین بازیکن زمین اعتراض کردند. دیکانوویچ همان بازیکنی بود که باعث مصدومیت شدید زندی شد. مسئولان الاهلی معتقد بودند این عادلانه نیست گئورگی که باعث مصدومیت زندی شده، به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شود.

فریدون زندی ظاهرا درد را پشت سر گذاشته. تصاویر نشان می دهد که او با روحیه است و امیدوار به بازگشت به میادین.

فریدون زندی

فریدون زندی

nf00267941-1

Share