کارگرنیا مطرح کرد :

شهردار جدید رشت ۲۰ سال سابقه خدمت شهری دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا : محمد حسین واثق کارگرنیا عضو شورای شهر رشت درباره شهردار رشت مطرح کرد : شهردار منتخب شورای شهر رشت حدود ۲۰ سال سابقه احراز پست شهردار را در مناطق مختلف تهران و کرج دارد و به مسایل مختلف شهری مسلط است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا : محمد حسین واثق کارگرنیا عضو شورای شهر رشت درباره شهردار رشت و مشکلات شهر رشت مطرح کرد :

th (3)

 در رشت دستفروشی را یکی از معضلات این شهر دانست و اظهار کرد: این امر چهره شهر را زشت کرده و موجب آزار کسبه شده است.

*ساماندهی دستفروشان رشت

وی با اشاره به اینکه دستفروشان بخشی از بازار هستند، تصریح کرد: این افراد به دلیل بیکاری و به منظور تأمین معاش زندگی به این کار روی آورده و غالباً افرادی سالم و مومن هستند.

این مسئول درباره تمهیدات انجام شده درباره ساماندهی دستفروشان متذکر شد: شهرداری رشت برابر قانون وظایفی دارد که یکی از این وظایف برخورد با افرادی است که در معابر عمومی برای مردم و کسبه مشکل ایجاد می‌کنند.

وی افزود: با توجه به شکایات مطرح شده از طرف کسبه و تأکیدات مراجع قضایی ساماندهی دستفروشان سطح شهر در دستور کار قرار دارد و امیدواریم با هدایت این افراد به نقطه مشخصی از شهر مشکل دستفروشی برطرف شود.

*برکناری نیروهای شرکتی و قراردادی شهرداری رشت در تفکر اعضای شورا نیست

کارگرنیا، درباره شایعات برکناری تعدادی از نیروهای شرکتی  و قراردادی فعال در شهرداری رشت، خاطرنشان کرد: اخراج و برکناری هیچ‌کدام از پرسنل شهرداری که به صورت حجمی، قراردادی و یا رسمی مشغول به فعالیت هستند در تفکر هیچ‌یک از اعضای شورای شهر رشت وجود ندارد.

وی با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی رشت در تلاش برای تبدیل وضعیت پرسنل تابعه هستند، یادآور شد: تاکنون جلسات متعددی درباره تغییر وضعیت پرسنل از شرکتی به قراردادی برگزار شده است و امیدواریم با بررسی کارشناسانه هرچه سریع‌تر این مهم تحقق یابد.

*سابقه ۲۰ ساله شهردار جدید رشت در امور شهری

عضو شورای شهر رشت، به شهردار انتخابی اعضای شورا اشاره کرد و متذکر شد: شهردار منتخب حدود ۲۰ سال سابقه احراز پست شهردار را در مناطق مختلف تهران و کرج دارد و به مسایل مختلف شهری تسلط دارد.

وی یادآور شد: محمدابراهیم خلیلی با اکثریت مطلق آرا و ۱۱ رأی به عنوان شهردار رشت انتخاب شد و یقیناً تمام اعضای شورا از این پس همکاری‌های لازم را برای بهبود هرچه بیشتر وضعیت شهر رشت با شهردار جدید را انجام می‌دهند.

Share