رقص غربی دختران تهرانی به بهانه یک جشنواره+ تصاویر

به  گزارش  پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،  بی توجهی به ارزشها و مبانی اخلاقی از سوی برخی مسئولان، متاسفانه سبب بروز بسیاری از ناهنجاری ها و ترویج بی بند و باری در جامعه شده است. اما تاسفبار تر اینکه این روزها برخی اقدامات ضد ارزشی بیشتر در قالب برنامه های فرهنگی رخ می دهد و هیچ […]

به  گزارش  پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،  بی توجهی به ارزشها و مبانی اخلاقی از سوی برخی مسئولان، متاسفانه سبب بروز بسیاری از ناهنجاری ها و ترویج بی بند و باری در جامعه شده است.
اما تاسفبار تر اینکه این روزها برخی اقدامات ضد ارزشی بیشتر در قالب برنامه های فرهنگی رخ می دهد و هیچ برخورد قاطعی نیز با هنجار شکنان  صورت نمی گیرد.
تصاویر منتشره از “رقص باله” که به بهانه جشنواره موسیقی کودکان در تالار وحدت تهران به نمایش درآمد باعث بهت همگان شد، تا این سوال بار دیگر در اذهان بوجود آید “چگونه می شود مسئولان فرهنگی ما که سمت های خود را مدیون شهدا هستند و خود نیز ادعای آن را دارند، به راحتی اجازه بوجود آمدن چنین مناظر کریحی را می دهند؟” صحنه های زشتی که مختص جوامع بی بند و بار غربی است نه ایران که برای دفاع از ارزش های دینی خود هزاران شهید داده است.

178585_356 178586_303 178587_980

رقص باله در کشورهایی نظیر فرانسه، ایتالیا و روسیه بیشتر مرسوم است

Share