دیدار استاندار گیلان با مدیران سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری استان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در این دیداردکتر نجفی پشتکار و تلاش را از جمله عوامل موفقیت در کارها برشمرد و افزود : باتوجه به امیدی که در مردم ایجاد شده است باید با بهره گیری از فرصت ها در جهت توسعه و شکوفایی استان گام برداریم .  وی در ادامه سخنان خود اظهار […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در این دیداردکتر نجفی پشتکار و تلاش را از جمله عوامل موفقیت در کارها برشمرد و افزود : باتوجه به امیدی که در مردم ایجاد شده است باید با بهره گیری از فرصت ها در جهت توسعه و شکوفایی استان گام برداریم .

 وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت : مطمئنا” تمامی دولت ها علاقمند به کار و تلاش و خدمت رسانی به مردم هستند اماممکن است نوع روش برگزیده شده برای انجام فعالیت ها در برخی کارشناسی و برنامه ریزی شده انتخاب نشود و موجب گردد تا نگاه و عمل با هم متفاوت باشد به گونه ای که از عدالت صحبت می شود اما در عمل از ابزارعدالت بدرستی استفاده نمی گردد .

نماینده ی عالی دولت در گیلان ادامه داد : مردم در دوره ی جدید باید تغییر نگاه ها در کارها و تدبیر در اتخاذ سیاست ها را به وضوح لمس کنند .

وی تأکید کرد : در حوزه ی گردشگری نیز با این طرز تفکر و برنامه محور بودن می توانیم تغییرات گسترده ای را انجام دهیم که در راستای جذب گردشگر و سرمایه گذار باشد .

استاندار حضور دکتر نجفی در سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری را فرصت مغتنمی برای این سازمان برشمرد و افزود : باید از این فرصت به نحو احسن در جهت توسعه و شکوفایی میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان استفاده کنیم .

دکتر نجفی ارائه برنامه های درست اصولی و تلاش در جهت عملیاتی نمودن آنان را از جمله اقدامات مهم در بخش گردشگری برشمرد .

در ادامه این مراسم  رضا علیزاده سرپرست سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان با اشاره به اهمیت ارائه آمار دقیق در پیشبرد کارها اظهار داشت : تأکید این سازمان براین است تا هر آماری که تهیه می گردد آمار واقعی باشد تا بتوان در حوزه تصمیم گیری کاربردی صورت پذیرد .

وی با بیان اینکه در حوزه گردشگری بیش از ۲۷۰ طرح مصوب گردیده است افزود : ۱۶۲ مورد از این طرح ها با پیشرفت فیزیکی ۴۰% در حال اجرا می باشد .

وی افزود : این سازمان آمادگی دارد تا در حوزه صنایع دستی بازارچه های صنایع دستی را باتعامل با شهرداری ها اجرایی نماید .

در ادامه این جلسه هریک از اعضاء به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند .

Share