سرپرست ورزش و جوانان گیلان پیش از خطبه های نماز جمعه :

دیارمیرزا مهد ورزشکاران پهلوان می باشد/مباحث جوانان ساده نیست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا افشین ملائی در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه این شهر به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی با تأکید بر تدوین برنامه ورزشی گیلان اظهار کرد:کمیته راهبردی تدوین برنامه‌های ورزش استان تشکیل شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا افشین ملائی در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه این شهر به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی با تأکید بر تدوین برنامه ورزشی گیلان اظهار کرد: کمیته راهبردی تدوین برنامه‌های ورزش استان تشکیل شده است.th (37)

وی، گیلان را مهد ورزشکاران پهلوان عنوان کرد و افزود: برنامه پنج ساله راهبرد ورزش گیلان تا پایان سال جاری تدوین می‌شود.

ملائی چشم‌انداز پنج ساله ورزش گیلان را پهلوانان المپیکی، شهروندان ورزشکار و با نشاط و جوانانی مومن و با اخلاق توصیف کرد و گفت: گیلان باید مهد قهرمانان المپیکی باشد.سرپرست ورزش و جوانان گیلان از توسعه ورزش‌های همگانی در استان خبر داد و تصریح کرد: امر مذکور با مشارکت دستگاه‌های مختلف اجرایی تحقق پیدا می‌کند.

وی کم تحرکی را عامل ایست قلبی در افراد دانست و بیان کرد: بیش از ۵۰ درصد مردم ایران کم تحرک هستند و باید به این امر توجه ویژه شود.ملائی در ادامه با بیان اینکه ۴۲ پروژه نیمه‌تمام ورزشی در گیلان وجود دارد، یادآور شد: ۳۸ پروژه به عهده اداره کل ورزش و جوانان استان است.

 سرپرست ورزش و جوانان گیلان توجه به جوانان را از وظایف این سازمان ذکر کرد و افزود: مباحث مربوط به جوانان تک بعدی و ساده نیست.وی با اشاره به اینکه ورزش و جوانان متولی مستقیم برطرف کردن نیاز جوانان نیست، اظهار کرد: مشکل جوانان با همکاری ۲۳ دستگاه اجرایی پیگیری می‌شود.

ملائی، رصد وضعیت جوانان را به عهده ورزش و جوانان دانست و تصریح کرد: یکی از چالش‌های جوانان موضوع ازدواج است و برای تسهیل این امر تلاش می‌شود.سرپرست ورزش و جوانان گیلان به برگزاری جشن ازدواج ۵۰ زوج جوان با همکاری کمیته امداد اشاره کرد و گفت: تسهیل ازدواج جوانان با همکاری سازمان‌های مردم‌نهاد پیگیری می‌شود.

وی هیئت‌های ورزشی گیلان را فعال خواند و بیان کرد: بیش از ۹۰ درصد هیئت‌های ورزشی گیلان دارای رئیس هستند.

ملائی با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان گیلان با نگاه جدید به دنبال ورود مستقیم به موضوع‌ها در ورزش نیست، یادآور شد: استفاده از فرصت‌ها رویکرد جدید سازمان مذکور است.

، ورزشکاران گروه‌های مختلف ورزشی با لباس‌های فرم خود در نماز جمعه حضوری چشمگیر داشتند./فارس

Share