دکتر روحانی با انتخاب صالحی نشان داد به ورزش اهمیت ویژه ای میدهد

وقتی که دکتر نوبخت امید گیلانیان، حامی مازنی ها میشود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا :معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهوری، از سیدرضا صالحی امیری به عنوان مدیری توانمند یاد کرد و گفت:سپردن سکان هدایت وزارت ورزش و جوانان به وی بیانگر اهمیت این وزارتخانه نزد رییس جمهوری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا : دکتر نوبخت که به عنوان افراد کلیدی دولت یازدهم شناخته میشود امید گیلانیان بوده و این پیش بینی میشد که حداقل دو وزیر از گیلانی ها انتخاب شود اما افسوس که اینگونه نشد امید داریم که گیلانیان مخصوصا نمایندگان گیلان  اتحاد بیشتری داشته باشند .
نوبخت که امید میرفت دنبال معرفی افراد نخبه گیلانی به عنوان وزیر در دولت یازدهم باشد شدیدن از سرپرست مازندرانی وزارت ورزش و جوانان و افراد مازندرانی حمایت میکند حتی معاونین خود را از مازندرانی ها انتخاب کرد که جای صد افسوس دارد

th (7)

نوبخت چهارشنبه شب در نشست معاونین ستادی، روسای فدراسیون های ورزشی و مدیران کل ورزش و جوانان استان ها که در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد، پس از شنیدن صحبت های چند تن از روسای فدراسیون ها، این مطلب را بیان کرد.

وی گفت: خیلی خوشحالم که امشب در جلسه ای شرکت کرده ام که اعضایش همواره غرور ملی، نشاط اجتماعی و افتخار آفرینی را به مردم هدیه می کنند.
نوبخت ادامه داد: من امروز همکارانی توانمند که جدیدا به مجموعه این وزارتخانه پیوسته اند تا فرصت های بهتری را برای آینده ورزش و جوانان رقم بزنند و وقت شناسی سرپرست وزارت ورزش و جوانان را مشاهده کردم که در این برهه زمانی که دولت در حال تقریر ارقام بودجه سال ۹۳ است، ما را به جمع ورزشی ها دعوت کردند.
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهوری، افزود: صالحی امیری با برپایی این نشست جاذبه ای ایجاد کرد تا من با وجود مشغله بسیار، در جمع شما حاضر شوم و به سخنانتان گوش کنم.
وی یادآور شد: سرپرست وزارت ورزش وجوانان از نخستین وزرایی هستند که پیش ما آمدند و ما نیز با هدیه کوچک و ناقابل ۳۰ میلیاردی وی را بدرقه کردیم و از این بابت بسیار خوشحالیم.
معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌ جمهوری، در ادامه با بیان اینکه همواره موفقیت های ورزش کشورمان را از طریق رسانه ها مشاهده می کرده، اظهار داشت: این نشست نشان داد که نتایج به راحتی بدست نمی آید و با مشقت بسیار در ورزش به موفقیت می رسیم.
وی، در ادامه به سخنان رییس فدراسیون والیبال اشاره کرد و گفت: پیش از این هرگز فکر نمی کردیم که روزی بتوانیم والیبال کره جنوبی یا ژاپن را پی در پی شکست دهیم، اما امروز در واقع برترین های آسیا و جهان را پشت سر گذاشته ایم.
نوبخت، در ادامه از اینکه نتوانسته سخنان تمامی روسای فدراسیون های ورزشی و مدیران کل ورزش وجوانان را از نزدیک بشنود، ابراز ناراحتی کرد و گفت: امیدوارم فرصتی بدست می آمد تا پای صحبت همه عزیزان می نشستیم وبه ارزیابی دقیق تری از مشکلات جامعه ورزش می رسیدیم، چرا که می دانیم برای شاد کردن دل مردم و رهبر انقلاب باید بستر مناسب برای افتخار آفرینی ورزشکاران کشورمان را مهیا کرد.
وی، در این نشست به ارقام یارانه ها اشاره کرد و افزود: دولت موظف به پرداخت آن به مردم و تامین آنهاست و با وجود مشکلات این موضوع را به طور جدی پیگیری می کنیم.
نوبخت افزود: به عنوان یکی از اعضای دولت می خواهم تجربیاتم را در اختیار مردم قرار دهم و کاری کنیم تا با تدبیر از منابعی که داریم به بهترین شکل در مسیر توسعه بهره برداری کنیم.
وی توضیح داد: یکی از این منابع نیروی انسانی است و در واقع من فکر می کنم، رییس جمهوری مدیری توانمند و مقتدر را پس از اینکه مجلس به وزیر پیشنهادی این وزارتخانه رای نداد، برگزید که این بیانگر اهمیت وزارت ورزش و جوانان برای شخص رییس جمهوری است.
معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهوری، در ادامه گفت: به عنوان عضوی از دولت، وظیفه دارم با همه کمبودها اقداماتی را انجام دهم که آثار آن در ورزش دیده شود.
وی به حاضران در نشست قول داد تا در فرصتی دیگر با تک تک روسای فدراسیون های ورزشی و مدیران کل استان ها دیدار داشته باشد و از نزدیک در جریان دغدغه ها و مشکلات آنها قرار گیرد.
نوبخت، افزود: این نشست ها در چگونگی تخصیص بودجه سال به ورزش و در لایجه بودجه سال ۹۳ دولت را یاری خواهد کرد تا انشاء الله ورزش به شکل خوبی دیده شود.
پیش از سخنان معاون رییس جمهوری، روسای فدراسیون های دوومیدانی، اسکیت، تکواندو، بسکتبال، والیبال، نایب رییس فدراسیون جانبازان و معلولان و همچنین مدیران کل ورزش و جوانان خوزستان، فارس، البرز، زنجان و همدان به بیان دیدگاه ها، نظرها و دغدغه های خود پرداختند.

 

Share