درگیری مجری مناظره های انتخاباتی با مشاور احمدی‌نژاد! + عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا :  مرتضی حیدری مجری مناظره‌های معروف انتخابات ریاست جمهوری که طی هشت سال گذشته پای ثابت گفت‌وگو با رئیس جمهور سابق بود و در اولین گفت‌وگوی تلویزیونی رئیس جمهور جدید جای خود را به علی اکبر رشیدی داد به تازگی در گفت‌وگویی با «هفت صبح» از درگیری با مشاور […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا :  مرتضی حیدری مجری مناظره‌های معروف انتخابات ریاست جمهوری که طی هشت سال گذشته پای ثابت گفت‌وگو با رئیس جمهور سابق بود و در اولین گفت‌وگوی تلویزیونی رئیس جمهور جدید جای خود را به علی اکبر رشیدی داد به تازگی در گفت‌وگویی با «هفت صبح» از درگیری با مشاور احمدی‌نژاد در یکی از گفت‌ وگوهایش پرده برداشته و گفته است: من حتی در گفت‌وگوی آخر چند تا نکته را مطرح کردم که اگر روز آخر هم نبود باز هم همان را مطرح می‌کردم که هر کدامشان می‌توانست منجر به ناراحتی عده‌ای شود و بهم بگویند دیگر نیا. همانطور که بارها بهم گفتند. حتی یک بار با مشاور رئیس جمهور درگیری خیلی شدیدی پیدا کردیم که تا مرز درگیری فیزیکی هم پیش رفتیم. ولی باعث نشد بگویم دیگر سوال نمی‌پرسم.


می‌خواهند سری در سرا درآورند و چه چیزی بهتر از تهمت زدن به افراد مشهور
بعد از اتفاق‌های سال ۸۸ شایع شد که حیدری به دلیل اعتراض به سیستم صداوسیما از مملکت خارج شده اما مدتی بعد برگشته! الان هم به همین دلیل است که حاضر است به هر شیوه مصاحبه‌ای تن دهد که آن شایعات واقعی نبوده است. حیدری در واکنش به این شایعات گفته است:اصلا چنین چیزی نبوده من کارمند رسمی معاونت سیاسی صداوسیما هستم. همیشه هم بودم. چنین اتفاقی هم نیافتاده. هر سفر خارجی که رفتم و هنوز هم می‌روم (که خیلی هم زیاد بوده و هست) مثل هر کارمند دیگری مرخصی می‌گیرم،‌ می‌روم و می‌آیم؛ سال ۸۸ هم بر اساس برنامه‌ریزی که از سال قبل کرده بودم مرخصی گرفتم و رفتم سفر. همه مدیران هم اطلاع داشتند چون برگه مرخصی‌ام را امضا کردند. متاسفانه عده‌ای(که اتفاقا اصلا روزنامه‌نگار یا خبرنگار هم نیستند)گاه با سوء‌استفاده از امکانات برخی رسانه‌ها یا کاسبی می‌کنند یا می‌خواهند سری در سرا درآورند و…برای این کار چه چیزی بهتر از تهمت زدن و شایعه‌سازی در مورد افراد مشهور.
بعضی حرف‌ها باعث وقایع ۸۸ شد
حیدری هم چنین در پاسخ به سوالی در خصوص نقش مجری برنامه مناظرات ۸۸ در وقایع آن دوران با تاکید بر این نکته که وقایع سال ۸۸ هیچ ربطی به مناظرات نداشت، افزوده است: بعضی حرف‌ها باعث وقایع ۸۸ شد، این ربطی به مناظره نداشت می‌توانست در هر جای دیگری هم گفته شود. من سال ۸۸ خودم در زمان تمام مناظر‌ه‌ها به دستور رئیس سازمان در استودیو حضور داشتم. منتها من واقعا نمی‌دانم که اداره‌کنندگان مناظره‌های سال ۸۸ چقدر دستشان در مداخله یا کنترل مناظره باز بوده. باید ببینیم تیم مناظره کننده چقدر اختیار داشتند. می‌دانید که تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری زیر نظر کمیسیونی انجام می‌شود که مرکب است از صداوسیما، شورای نگهبان، وزارت کشور و دادستان کشور. یعنی صداوسیما فقط یک عضو است. برای همین نمی‌توانم قضاوت کنم.
اعضای تیم رسانه‌ای آقای دکتر روحانی در حد بسیار بالایی هستند
حیدری در بخش دیگر این مصاحبه در خصوص تیم رسانه‌ای حسن روحانی خاطرنشان کرده است: خوشبختانه اعضای تیم رسانه‌ای آقای دکتر روحانی هم از نظر آکادمیک و هم از نظر سوابق حرفه‌ای، در حد بسیار بالایی هستند و بنده افتخار شاگردی و دوست قدیمی خدمت آنها دارم و یقین دارم با حضور آنان در آینده شاهد اتفاقات بسیار خوبی در این حوزه خواهیم بود./

Share