شنیده های خبرنگار دیارمیرزا:

خیز یکی از مدیران ارشد رشت برای شهرداری!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا این مدیر پرحاشیه گیلانی که عملکردش با انتقادات شدیدی خصوصا از سوی یکی از نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی همراه بوده، جزء اولین تغییراتی خواهد بود که پس از انتصاب استاندار صورت خواهد پذیرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا یکی از مدیران ارشد کلانشهر رشت برای تصدی شهرداری این شهر مذاکراتی را با برخی اعضای شورای اسلامی شهر آغاز کرده است.gilvand

گفته می شود این مدیر پرحاشیه گیلانی که عملکردش با انتقادات شدیدی خصوصا از سوی یکی از نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی همراه بوده، جزء اولین تغییراتی خواهد بود که پس از انتصاب استاندار صورت خواهد پذیرفت.

یکی از اقدامات پرحاشیه و بی سابقه این مدیر گیلانی، اواخر خرداد ماه صورت گرفت که حاشیه های آن تا ۲ ماه بعد استان را تحت الشعاع قرار داده بود.

شنیده ها حاکی از آن است بارها از کیهان هاشم نیا خواسته شده تا نسبت به عزل او اقدام کند اما این امر به آینده موکول شده و وی از آن دسته افرادی است که پیش از حضور هاشم نیا در این سمت حضور داشته است.

مطرح شدن گزینه های جدید در شورای شهر برای تصدی شهرداری این شهر در حالی صورت می گیرد که  گفته شده بود، شهردار رشت از بین گزینه هایی که مصاحبه  شده بودند ، منتصب خواهد شد اما از آنجا که چند نفر دیگر طی این مدت خارج از لیست منتخب شورا مطرح شده اند و رایزنی هایی داشته اند، قرار نیست کلاغ قصه شورا ، فعلا به خانه اش برسد!

البته مردمان دیارمیرزا منتظرند تا بلاخره تکلیف شهردار کلانشهر رشت در جلسه روز یکشنبه شورای اسلامی کلانشهر رشت مشخص و به مردم معرفی شود /گیلوند

Share