عطالله حکیمی:

حکیمی: داشتن نیروهای ماهر و متخصص از نیازهای اساسی کشور است

نماینده مردم شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی گفت: داشتن انسان ‌های ماهر و متخصص از کارگر ماهر تا کارشناس خبره در حوزه‌ های مختلف صنعت، کشاورزی، خدمات و فرهنگ و هنر امروز یکی از نیازهای کشور محسوب می ‌شود.

hakimiبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عطا الله حکیمی عصر شنبه در بازدید از واحدهای صنعتی این شهرستان افزود: برای ارتقای بهره ‌وری در کار، ارتقای تولیدات ملی، توسعه صنعتی، توسعه فناوری ‌های پیشرفته، توسعه همه‌جانبه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، بسترسازی برای سرمایه گذاری در بخش‌ های اقتصادی، ایجاد و توسعه توان کارآفرینی و توسعه صادرات مبتنی بر تولید و بسیاری زمینه‌های دیگر نیروی انسانی به عنوان یکی از عوامل اصلی و کلیدی محسوب می ‌شود.

وی اظهارداشت: در تمام ابعاد حیات یک جامعه پویا، نیروی انسانی نقش محوری دارد اما زمانی نیروی انسانی می‌ تواند به عنوان یک عامل موثر و کارآمد نقش ایفا کند که آموزش‌ های لازم را کسب کرده باشد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:  این باور را باید در روح جامعه و تک تک افراد جامعه ایجاد کرد که آموختن مهارت یکی از الزامات حیات پویا در شرایط کنونی است.

وی افزود: به منظور توسعه آموزش ‌های مهارتی در کشور نخست باید فرهنگ مهارت‌ آموزی را به عنوان یکی از زیرساخت ‌های این توسعه ایجاد و تقویت کرد.

حکیمی تاکید کرد:  از طریق برنامه ‌ریزی و انجام فعالیت ‌های فرهنگی باید باور داشتن دستانی توانمند در کنار اندیشه‌ ای خلاق را در نگرش فرزندان این مرز و بوم ایجاد کرد.

Share