کوچکی نژاد کاندیدای تصدی شهرداری رشت: انصراف نداده ام معترضم

حاجی پور: کوچکی نژاد توهم زده است!!!!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا کوچکی نژاد دلیل عدم حضورش را در نشست شورای شهر رشت، اعتراض به وضعیت موجود در شورا و توهین یکی از اعضای شورا به تمامی نامزدهای تصدیگری بر شهرداری رشت دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جابر کوچکی نژاد دلیل انصراف خود را از تصدیگری بر شهرداری رشت، توهین اسماعیل حاجی پور عضو شورای شهر رشت به خود و تمامی داوطلبان تصدیگری بر شهرداری رشت دانست و گفت:” متاسفانه در همین مدت زمان کم آغاز به کار شورای شهر رشت و در اولین قدم شاهد برخورد بدی از جانب بعضی از اعضای شورا بوده ایم”

وی افزود: “آقای حاجی پور خود را از رئیس شورای شهر بالاتر می داند، وقتی دکتر جمشیدی رئیس شورای شهر از خبرنگاران می خواهد که موبایلشان را تحویل دهند تا نظم جلسه رعایت شود، این آقا می رود از خبرنگاران عذرخواهی می کند، انگار ایشان رییس شورا هستند”

کوچکی نژاد ادامه داد:” وقتی آقای حاجی پور می گوید من باید یک شخصیت ملی در حد وزیر را به رشت بیاورم تا شهردار کنم، پس دلیل جمع آوری این رزومه ها چه بوده؟ این توهین به تمام داوطلبان تصدی شهرداری رشت است. من هم در اعتراض به همین توهین ها در جلسه شورا شرکت نکردم. من انصراف نداده ام بلکه معترضم. دلیل انصراف آقای شعبانپور هم همین بوده است”

7657

حاجی پور اما در گفتگو با خبرنگار خزرآنلاین، پیشنهاد استفاده از یک شخصیت ملی را حق هر نماینده ای در شورا دانست و گفت:” آقای کوچکی نژاد توهم زده است”

حاجی پور افزود:” شهر رشت به دلیل مشکلات زیاد، بیمار است. باید فردی سکان شهرداری را به دست گیرد که بتواند در کوتاه مدت گره از مشکلات شهر باز کند.”

حاجی پور باعنوان اینکه اصلا جوابی به کوچکی نژاد نمی دهد، گفت:” من و سایر اعضای شورا با تمام توان سعی می کنیم بهترین گزینه را برای شهرداری رشت انتخاب کنیم”

گفتنی است جابر کوچکی نژاد، دیروز در آنچه که اعتراض به سیاست های نادرست شورای شهر در انتخاب شهردار می خواند، در جلسه پرسش و پاسخ با اعضای شورای شهر حاضر نشد.

Share