جعفرزاده : گیلانی ها شایستگی درخشش در جایگاه های رفیع مدیریتی کشور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا :عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی بر لزوم تسریع در رفع مشکلات فرهنگیان و کادر آموزشی مدارس استان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا : غلامعلی جعفرزاده ظهر دوشنبه در جمع  مسئولان  و فرهنگیان استان که “محمد باقر نوبخت” معاون برنامه‌ ریزی و نظارت راهبردی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور نیز حضور داشت، افزود: هم اکنون این استان دارای  ۳۷۰ هزار دانش آموز، ۳۰ هزار کادر علمی و چهار هزار واحد آموزشی است.

th (28)

وی اظهارداشت:  به یقین این مجموعه بزرگ دارای مشکلاتی است بنابراین مسئولان باید نسبت به رفع مشکلات فرهنگیان جامعه تمهیدات و اقدامات ویژه ای انجام دهند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و  هفته دفاع مقدس گفت:  دانش آموزان عزیز اگر راه شهیدان را ادامه دهند، با توکل به خداوند متعال و پشتکار مضاعف می توانند به جایگاه های رفیع  مدیریتی در کشور دست پیدا کنند و موثر باشند.

وی تاکید کرد: برای فرهنگیان، دانش آموزان و کادر آموزشی مدارس استان باید فضای فراهم شود تا آنان در این فضا بتوانند با آرامش خاطر  به مباحث علمی بپردازند و دغدغه های دیگری نداشته باشند.

جعفر زاده اذعان داشت: به هر دلیل این مهم تاکنون نه در حد ایده آل بلکه در حد نسبی هم در استان فراهم نشده است.

وی عنوان کرد: نمایندگان مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی برای رفع مشکلات فرهنگیان، کادر آموزشی و واحدهای آموزشی استان آمادگی انجام هر نوع همکاری را دارند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حجم مشکلات زیاد و انتظارات از دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور هم زیاد است، گفت: این اعلام آمادگی می تواند یک نقطه قوتی باشد تا این مشکلات سریعتر رفع شود.

وی ادامه داد:  امید است  دانش آموزان  گیلانی دکتر نوبخت را به عنوان الگو  برای خود قرار دهند، خیلی دور از دسترس نیست اگر یک تلاش و کوشش مضاعفی انجام شود  کرسی های بیشتری در سطح ملی در اختیار گیلانی ها قرار می گیرد.

جعفرزاده با بیان اینکه گیلانی ها شایسته جایگاه های رفیع مدیریتی در نظام جمهوری اسلامی هستند، افزود: همانطوری که گیلانی در هشت سال دفاع مقدس  هشت هزار شهید تقدیم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی کردند امروز هم شایستگی دارند در جایگاه های مدیریتی خوب بدرخشند.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت شهدای دانش آموز و فرهنگی استان یادآورشد: به یقین دل دکتر محمد باقر نوبخت معاون برنامه‌ ریزی و نظارت راهبردی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور برای همکلاسی ها شهیدش تنگ شده است این شهیدان بزرگوار هم اگر امروز بودند به وجود ایشان افتخار می کردند./مهر

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جابرکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی

Share