آیت الله قربانی :

جامعه اسلامی با ولایت فقیه زنده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با بیان اینکه جامعه اسلامی با ولایت فقیه زنده است، گفت: فرمایشات ولی فقیه در جامعه اسلامی برای مردم و مسئولان فصل‌الخطاب است.

در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همه چیز را می‌توان از متون اسلام استخراج کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیزرا آیت‌الله زین‌العابدین قربانی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه با تبریک دهه ولایت و امامت، اظهار کرد: عید سعید غدیر خم عید ولایت است و در جامعه اسلامی همه باید تابع ولی‌فقیه باشند.

وی گفت: فرمایشات ولی فقیه در جامعه اسلامی برای مردم و مسئولان فصل‌الخطاب است و جامعه اسلامی با ولایت فقیه زنده است و در قرآن کریم ۸۴ بار از امامت یاد شده است.ghorbani

امام جمعه رشت به ولایت‌پذیری ملت ایران اشاره و خاطرنشان کرد: مردم با تبعیت از ولایت فقیه در دوران دفاع مقدس دشمن را شکست دادند و جوانان انقلابی با تبعیت از فرمان امام راحل به جنگ با دشمن شتافتند.

قربانی، ولایت فقیه را استمرار ولایت ائمه معصوم (ع) دانست و خاطرنشان کرد: نظام دینی در زمان غیبت برعهده، فقیه جامع‌الشرایط است.

قربانی با اشاره به انتصاب استاندار گیلان، اضافه کرد: هاشم‌نیا استاندار سابق گیلان تلاش‌های زیادی را برای استان انجام داد و نجفی استاندار جدید گیلان هم، سابقه مدیریت خوبی دارد.

وی با بیان اینکه تغییر و تحول در مدیریت‌ها با هدف ارتقای خدمات است، اظهار کرد: دولت روحانی با تغییر و تحولات، به دنبال ایجاد امید در جامعه برای بهبود مسائل فرهنگی، اقتصادی و سیاسی است.

امام جمعه رشت با اشاره به مشکلات کشاورزان گیلانی، تاکید کرد: استاندار جدید گیلان با شناخت مشکلات، باید برای رفع آن تلاش کند و در این راه تمامی مسئولان و مردم باید به نجفی کمک کننند.

قربانی تصریح کرد: باید از فرصت انتخاب نجفی به عنوان استاندار گیلان بیشترین بهره را برای توسعه استان ببریم و گیلان را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه مذاکرات ژنو فرصتی دیگر برای دفاع از حقوق ملت بود، گفت: رژیم صهیونیستی تمام تلاش خود را می‌کند تا مذاکرات را به بن‌بست برساند و هدف این رژیم اخلال در مذاکرات است./تسنیم

Share