تبلیغ فراماسونری در برنامه های هفته کودک گیلان"

توضیح مدیرکانون پرورش فکری گیلان درخصوص خبر دیارمیرزا

کودکان گیلانی با عینک کاغذی و استفاده از مواد دور ریختنی توانسته اند ابزاری را بسازند که با آن، قوه مشاهده و دقت در محیط پیرامون، تقویت و تهییج می یابد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در پی انتشار خبری تحت عنوان “تبلیغ فراماسونری در برنامه های هفته کودک گیلان!!! + تصاویر” در پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان توضیحی ارسال کرد که متن کامل آن در ذیل منتشر شده است:

شایان ذکر است با توجه به اینکه منبع اصلی خبر پایگاه خبری ۸ دی نیوز می باشد خطاب نامه به این دوستان و همکاران عزیزمان می باشد

ریاست محترم سایت ۸دی استان گیلان

سلام علیکم

با احترام و آرزوی توفیق روز افزون برای جنابعالی و دیگر همکاران محترمتان و ضمن عرض تبریک بمناسبت فرار رسیدن عید خجسته غدیر.

ضمن تقدیر و تشکر از حسن توجه و عنایتتان در امورات و مقوله های فرهنگی، متاسفانه خبری را در سایت مشاهده نمودم با عنوان “آقایان مسئول کمی دقت کنید” که ویژه برنامه های اجرایی هفته کودک در استان گیلان را رصد می نمود، اگر چه حسن نگاه شما در مقوله های فرهنگی قابل تقدیر می باشد، اما مواردی را در رابطه با موضوع فوق جهت استحضار اعلام می نمایم.

-در برنامه های فرهنگی کانون، استفاده از ابزار های هنری برای کودکان بسیار جذاب و مفرح می باشد. به ویژه در هفته ملی کودک که توجه به شادمانی و نشاط این قشر آینده ساز، بیشتر هویدا میگردد.

-عینک کاغذی که مزین به آرم این نهاد بوده، دست سازی از خلاقیت، نوآوری و نبوغ کودکی ست که با توجه و تعمق به کنه آفرینش، دریچه ای از دید و افق تازه ای از شناخت نسبت به محیط پیرامون، جهان هستی و آفرینش های آفریدگار را در برابر او میگشاید.

-عینک کاغذی، ماحصل خلاقیت، نبوغ و نوآوری کودکانی بوده که با مواد بازیافتی و دور ریختنی توانسته اند با آموزش غیر مستقیم، ابزاری جذاب و فرهنگی را بسازند. چیزی که در نص کلام گهربار رهبر معظم انقلاب به عنوان تغییر در سبک زندگی و روحیه صرفه جویی معنا می یابد.

کودکان گیلانی با عینک کاغذی و استفاده از مواد دور ریختنی توانسته اند ابزاری را بسازند که با آن، قوه مشاهده و دقت در محیط پیرامون، تقویت و تهییج می یابد.

-با تالم و تاثر فراوان، قرار دادن این ابزار مثبت فرهنگی در کنار تصاویر مستهجن غربی و تطبیق آن با آرم فراماسونری  و تبیین و تحلیل های ناروا در راستای اهداف کانون و کشف، شناسایی و پرورش استعدادهای کودک و نوجوان، قضاوتی نادرست، عجولانه و بدور از انصاف می باشد که موجبات تاسف و تالم برگزار کنندگان چنین برنامه هایی را فراهم نمود.

در پایان آنچه لازم به عرض است، ولو اینکه نظرات برادران گرامی را بپذیریم، باید به همکارانمان خسته نباشید، خدا قوت و دست مریزاد بگوییم. زیرا میتوانند با استفاده از حداقل امکانات و معرفی الگوهای ایرانی و اسلامی، مدل های غربی را از ذهن کودک پاک کرده و شکلی جدید از منظر پرورش تفکر نقادانه و خلاقانه را به کودکان آموزش دهند و دریچه ای از شناخت به دنیای هستی و آفرینش خداوند سبحان را به او بیاموزانند و بپرورانند.

امید است با تعمق بیشتر در تحلیل و تبیین فعالیتهای مثبت، جذاب و اثربخش فرهنگی، دستمریزاد و خداقوتی را به مربیان پرتلاش هدیه دهیم که با نبوغ و خلاقیت خویش، سعی در شکوفایی استعدادهای پنهان کودکان این مرز و بوم را دارند.

مستدعی است دستور فرمائید تا مطالب فوق در صفحه پاسخ به عنوان مذکور درج گردد.

نقی علیزاده

مدیر کل کانون استان گیلان

و دبیر جشنواره هفته ملی کودک

name-kanoon (1)

name-kanoon (2)

Share