توزیع ۷۰۰۰ بسته فرهنگی در جشنواره فیلم کودک و نوجوان گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  در بیست و هفتمین جشنواره فیلم  کودک و نوجوان که به طور همزمان در استان گیلان برگزار می گردد ۷۰۰۰ بسته فرهنگی در بین مخاطبین این جشنواره توزیع می گردد. دبیراجرایی اکران همزمانی بیست و هفتمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان گیلانبااعلام این خبر گفت: به منظور حمایت و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  در بیست و هفتمین جشنواره فیلم  کودک و نوجوان که به طور همزمان در استان گیلان برگزار می گردد ۷۰۰۰ بسته فرهنگی در بین مخاطبین این جشنواره توزیع می گردد.logo-koodak-131

دبیراجرایی اکران همزمانی بیست و هفتمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان گیلانبااعلام این خبر گفت: به منظور حمایت و برخورداری تمامی کودکان گیلانی از مزایای این جشنواره کلیه فیلم ها به صورت رایگان اکران و بسته های فرهنگی مابین مخاطبین جشنواره توزیع می گردد.

ثقتی بااشاره به برگزاری این جشنواره در ۱۰ استان کشورافزود: از برنامه های جنبی همزمانی بیست و هفتمین جشنواره  فیلم کودک و نوجوان گیلان راه اندازی کاروان شادی در مناطق محروم استان و توزیع بسته های مذکور در بین علاقمندان می باشد.

این مسوول بابیان این که این جشنواره درسالن وارش مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت برگزارمی شودتصریح کرد: این جشنواره دردوسانس صبح وعصربرگزارمیشود.

شایان ذکر است همزمانی بیست و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان از ۱۵ لغایت ۱۹ مهرماه جاری در استان گیلان برگزار می گردد.

Share