عادل فردوسی پور در لباس آتش نشان +عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، محمدباقر قالیباف در جشن بزرگ آتش‌نشانان که در محل سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد، هدف حضورش در جمع آتش‌نشانان را دیدار با این افراد و خانواده شهدای آتش‌نشانی و دفاع مقدس دانست و گفت: در دنیا دو منطق منفعت‌طلبی و ایثارگری وجود دارد و باید بگویم که در میان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، محمدباقر قالیباف در جشن بزرگ آتش‌نشانان که در محل سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد، هدف حضورش در جمع آتش‌نشانان را دیدار با این افراد و خانواده شهدای آتش‌نشانی و دفاع مقدس دانست و گفت: در دنیا دو منطق منفعت‌طلبی و ایثارگری وجود دارد و باید بگویم که در میان این دو منطق آتش‌نشانان منطق ایثارگری را با شناخت کامل انتخاب کرده‌اند.

در این نشست از خانواده شهیدان «امید عباسی»، «جواد محمدی» و آتش‌نشان فقید «مجتبی جراهی» تقدیر شد.

از مهمانان این مراسم می‌توان به عادل فردوسی‌پور اشاره کرد که به دلیل یادکردن از شهید امید عباسی در برنامه نود با اهدای تندیس از وی تقدیر شد. همچنین از نکات جالب این مراسم اهدای تندیس دو تن از آتش‌نشانان برگزیده به مادر و همسر آتش‌نشان شهید امید عباسی بود. مادر این شهید بزرگوار قریب به پنج دقیقه از سوی حضار به شکل ایستاده مورد تشویق قرار گرفت. همچنین در این جشن، عوامل آتش‌نشانی پایتخت با اهدای تندیس و تابلو فرش از زحمات شهردار تهران قدردانی کردند.

 

 
Share