کوچکی نژاد، نماینده رشت:

گیلان سابقه خوبی در تعیین استاندار ندارد/دولت ازحاشیه‌ها دوری کند

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می‌رود دولت روحانی که دولت تدبیر و امید نامیده می‌شود با تدبیر حرکت کند و استانداری را برای گیلان برگزیند که حداقل چهار سال در این استان خدمت کند و بتواند با استفاده از ظرفیت‌ها بسیاری از طرح‌ها و پروژه‌های ناتمام را به پایان برساند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جبار کوچکی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت تعیین استاندار گیلان، اظهار داشت: در گیلان سابقه خوبی از تعیین استانداران نداریم و دولت گذشته در مدت شش یا هفت سال تعداد پنج استاندار را به گیلان آورد.

وی آسیب جدی در ثبات مدیریتی را از پیامدهای تغییر سریع استانداران در گیلان ذکر کرد و افزود: مردم این استان خسارت‌هایی را از بابت تغییر متوالی استانداران متحمل شده‌اند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انتظار می‌رود دولت روحانی که دولت تدبیر و امید نامیده می‌شود با تدبیر حرکت کند و استانداری را برای گیلان برگزیند که حداقل چهار سال در این استان خدمت کند و بتواند با استفاده از ظرفیت‌ها بسیاری از طرح‌ها و پروژه‌های ناتمام را به پایان برساند.koshake nejad

این مسئول، با تصریح بر اینکه نمایندگان مردم گیلان در مجلس گزینه‌های با تجربه ملی و کارآمد و مطرح را برای این استان تعرفه کرده‌اند، یادآور شد: دولت در حال مطالعه روی این افراد است.

کوچکی‌نژاد، با بیان اینکه به دولت نصیحت می‌کنیم از حاشیه‌ها دوری کند، گفت: دولت در زمینه انتخاب استاندار گیلان با نمایندگان این استان مشورت کند.

وی اضافه کرد: فرد پرتوان و ارزشی می‌تواند استاندار قدرتمند گیلان شود و می‌توان از افراد نخبه و اثرگذار این استان، استاندار گیلان را مشخص کرد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، با تصریح بر اینکه برخی تصمیم‌گیری‌ها درباره تعیین استاندار گیلان پشت درهای بسته و بدون نظر نمایندگان انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: در صورت ادامه این روند نمایندگان عکس‌العمل نشان می‌دهند.

این مسئول، درباره انتخاب محمد علیزاده برای تصدی استاندار گیلان یادآور شد: علیزاده نیروی قدرتمند و در سطح ملی با سابقه درخشان است که می‌تواند گیلان را به رتبه بالا برساند و وی استانداری خراسان جنوبی را نپذیرفت و معتقد بود اگر قرار است کار کند در گیلان باشد.

کوچکی‌نژاد به گزینه محمدعلی نجفی اشاره کرد و یادآور شد: اکنون این گزینه تعرفه شده و نظرها به طرف نجفی بوده و دولت در حال مطالعه است.

وی با تأکید بر اینکه دولت باید فرد قوی را برای تصدی استانداری گیلان برگزیند، ابراز داشت: دولت باید روی گزینه‌های تصدی استانداری گیلان بیشتر فکر کند.

به گزارش فارس، محمدعلی نجفی که برای تصدی استانداری گیلان تعرفه شده، متولد سال ۱۳۳۵ آستانه‌اشرفیه و دارای مدرک دکترای مدیریت استراتژیک است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، سابقه معاونت طرح و برنامه و امور اقتصادی سازمان منطقه آزاد تجاری ‌ـ صنعتی کیش و سرپرستی منطقه ویژه اقتصادی انزلی را در کارنامه کاری خود دارد.

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جابرکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی

Share