استاندار جدید گیلان:

برنامه ریزی راهبردی اولویت کاری من و استانداری است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار جدید گیلان با اشاره به ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه گفت: وضعیتی که پیش آمده و اندیشه همگانی در راستای توسعه قرار گرفته باید تلاش کنیم تا گام‌های جدی برداریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا : محمدنجفی صبح امروز با دیدار با آیت‌الله قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان اظهار کرد: آیت‌الله قربانی پدر معنوی استان بوده و از توصیه‌های ایشان در پیشبرد اهداف دولت در گیلان استفاده می‌کنیم.

139207212156447251342823

وی با اشاره گیری از تمامی فرصت‌های استان برای ارتقای بهره‌وری گیلان افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز دارای تجارب بسیار مفیدی هستند که از نظرات این عزیزان نیز نهایت استفاده خواهد شد.

استاندار جدید گیلان با اشاره به ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه گفت: وضعیتی که پیش آمده و اندیشه همگانی در راستای توسعه قرار گرفته باید تلاش کنیم تا گام‌های جدی برداریم.

به گفته‌ وی برنامه‌ریزی راهبردی، استفاده از ظرفیت نخبگان، بهره‌گیری از مدیران توانمند و قانونمند، توسعه اقتصادی از مهمترین برنامه‌های استانداری است.

استاندار سابق گیلان نیز در این دیدار بابیان اینکه کارهای بسیار زیادی در استان اجرایی شده است، تصریح کرد: توسعه فرودگاه، بنادر و راه‌های گیلان در حد اعلا پیگیری شد و بسیاری به نتیجه رسیده است.

کیهان هاشم‌نیا با بیان اینکه تریبون نماز جمعه فرصتی بسیار مهم برای گیلان و کشور است، افزود: آیت‌الله قربانی از ذخایر معنوی کشور بوده که باید از تجربیات ایشان نهایت استفاده شود.

وی با تاکید بر اینکه هیچ توقعی از دولت ندارم گفت: نجفی استاندار جدید استان گیلان از ذخایر منابع انسانی بوده و می‌تواند در مسیر توسعه گیلان گام‌های اساسی بردارد.

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جابرکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی

Share