برف ارتفاعات اسالم را سفید پوش کرد!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مریان خبر، با تغییرات ناگهانی هوا و ورود جبهه هوای سرد و زمستانی به گیلان، در شانزدهمین روز از ماه پاییز ارتفاعات و محور مواصلاتی اسالم به خلخال در راه اصلی گیلان به استان اردبیل سفیدپوش شد. بارش باران از چند روز گذشته در گیلان آغاز […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مریان خبر، با تغییرات ناگهانی هوا و ورود جبهه هوای سرد و زمستانی به گیلان، در شانزدهمین روز از ماه پاییز ارتفاعات و محور مواصلاتی اسالم به خلخال در راه اصلی گیلان به استان اردبیل سفیدپوش شد.

بارش باران از چند روز گذشته در گیلان آغاز شده و همچنان ادامه دارد، دمای هوای گیلان را تا حدود ۱۵ درجه کاهش داد و مردم به استفاده از لباس گرم و زمستانی و روشن کردن بخاری و وسایل گرمایشی پرداختند.

فرمانده پلیس راه گیلان نیز دز این خصوص اظهار کرد: بیشتر راه‌های گیلان بارانی است و بارش خفیف برف ارتفاعات اسالم به خلخال را سفیدپوش کرده است.

وی با بیان اینکه لحظاتی پیش خبر بارش برف خفیف در منطقه بالاتر از گرده حیران گزارش شده است، افزود: با توجه به بارش باران که از چند روز گذشته در گیلان آغاز شده و تا سه یا چهار روز آینده ادامه دارد، رانندگان قوانین را رعایت کنند

Share