استاندار گیلان در دیدار فرمانده نيروي انتظامي گيلان

بدون وجود امنیت شکوفایی اقتصادی امکان پذیر نیست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دکتر نجفی ظهر امروز در دیدار فرمانده نیروی انتظامی وروسای پلیس تخصصی گیلان با بیان اینکه دغدغه ی دولت تدبیر وامید بهبود وضعیت معیشت و اقتصادی مردم است.گفت : اگر کوچکترین مشکلی در امنیت و ارامش جامعه ایجاد شود سرمایه گذار سرمایه اش را به جای دیگری می برد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دکتر نجفی ظهر امروز در دیدار فرمانده نیروی انتظامی وروسای پلیس تخصصی گیلانjpg143 با بیان اینکه دغدغه ی دولت تدبیر وامید بهبود وضعیت معیشت و اقتصادی مردم است.گفت : اگر کوچکترین مشکلی در امنیت و ارامش جامعه ایجاد شود سرمایه گذار سرمایه اش را به جای دیگری می برد.

 وی با قدردانی از تلاشهای نیروی انتظامی در برقرای نظم وامنیت گفت : از این عزیزان میخواهم یاورخوبی برای بنده و فرمانداران در پشتیبانی از سرمایه گذاران باشند.

 استاندار گیلان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حضور ۲۰ میلیون گردشگر در گیلان گفت : این حجم از مسافر در استان نشان از زحمات وتلاشهای موثر پلیس برای تامین امنیت در این استان دارد.

 دکتر محمد علی نجفی افزود : در واقع پلیس با امکانات کم توانسته نتایج خوبی را در بعد ایجاد وتامین امنیت در کشور بدست آورد.

 سردار قائد رحمتی فرمانده انتظامی گیلان نیز در ابتدای این دیدار در سخنان کوتاهی از امادگی کامل پلیس برای انجام ماموریتهایش در استان خبر داد.

Share