بدون شرح .....

باز هم کتک کاری مسئولان گیلانی+ شرح ماجرا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا چندی پیش خبر کتک کاری یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان با یکی از مدیران کل استان گیلان در سراسر کشور خبر داغ رسانه ها شد و چنان درگیری فیزیکی و فحاشی این نماینده خبرساز شد که تا مدتها بیانیه ها و شکواییه هایی در نکوهش نماینده تالش در رسانه ها منتشر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا چندی پیش خبر کتک کاری یکی از نمایندگان  مجلس شورای اسلامی استان  با یکی از مدیران کل استان گیلان در سراسر کشور خبر داغ رسانه ها شد و چنان درگیری فیزیکی و فحاشی این نماینده خبرساز شد که تا مدتها بیانیه ها و شکواییه هایی در نکوهش نماینده تالش در رسانه ها منتشر شد.

پیش از آن نیز کتک کاری و فحاشی دو عضو شورای شهر سابق رشت  در جلسه رسمی این شورا از خبرهای داغ  مردم و رسانه ها شده بود.

اکنون نیز درگیری و فحاشی دو عضو  دور جدید شورای شهر منجیل در نماز جمعه این شهر، خبر ساز شده است. این درگیری که در آن ردپای حکیمی نماینده رودبار نیز در میان است در حالی مطرح می شود که شهر منجیل بیش از هر زمان دیگری نیازمند همدلی و همراهی مسئولین برای حل معضلات گسترده مردم محروم این منطقه است.xxx

وجود این اختلافات و درگیری ها در سطوح مسئولان استان ضمن اینکه صدمات جبران ناپذیری به توسعه استان زده ، تامین نیازهای مردم را با نوساناتی مواجه کرده و آثار مخرب روانی بر جامعه به همراه داشته است.

خزر آنلاین در گزارشی شرح ماجرا را چنین روایت کرده است:.رضایی یکی از اعضای شورای شهر که از قضا یکی از طرفین دعوا هم بوده است در پاسخ به خبرنگار ما درباره اینکه دلیل این درگیری چه بوده است، با عنوان اینکه نمی خواهد جواب به این سوال برایش عواقبی را به همراه آورد از پاسخ به سول امتناع کرد.

اما شنیده ها حکایت از دعوایی دارد که خواندنش خالی از لطف نیست. یک منبع آگاه دلیل اصلی این درگیری را به سخنان حیدری در زمان انتخابات مربوط می داند و می گوید:”علیرضا حیدری رئیس فعلی شورای شهر منجیل در زمان انتخابات شورای اسلامی همواره در سخنان تبلیغاتی اش نبود امکانات برای نمایش شبکه های دیجیتال و همچنین عدم دسترسی منجیل به خط راه آهن را متوجه حکیمی، نماینده منجیل و رودبار دانسته است و دلیل اصلی این محدودیت ها را کم کاری حکیمی عنوان کرده است”.

اما به نظر مانع اصلی بر سر راه احداث راه آهن در منجیل کم کاری حکیمی نبوده بلکه نبود زمین مناسب برای احداث ایستگاه راه آهن بوده است به نحوی که در زمان شورای شهر قبلی، شهرداری منجیل با سازمان اتکا به توافق می رسد که در صورتی که شهرداری زمین های مورد نظر اتکا را آسفالت نماید، این نهاد هم ۵ هکتار از زمین های تحت مالکیت خود را جهت احداث ایستگاه راه آهن به شهرداری منجیل واگذار نماید. اما شهرداری به قول خود وفا نمی کند و در نتیجه اتکا هم از دادن زمین ها سرباز می زند.

تا آنکه آقایان سعید رضایی و محسن علیپور، دو تن از اعضای شورای شهر منجیل که در مراسم عروسی دختر حکیمی نماینده رودبار حاضر بودند از فرصت استفاده کرده و موضوع را با حکیمی در جریان می گذارند و البته نماینده رودبار برای روشن شدن قضیه این دو را به همراه مسئول دفتر خود راهی اداره کل راه و شهرسازی استان می کند و در آن جا بر حسب پیگیری های انجام شده، مدیر کل راه و شهرسازی استان در تماس با معاون وزیر راه و شهرسازی علت اصلی عدم احداث ایستگاه راه آهن را در منجیل پیگیر می شود.

معاون وزیر هم در پاسخ با عنوان اینکه هر چند در حال حاضر ردیف بودجه ای به این کار اختصاص داده نشده است اما اگر زمین مورد نیاز از طرف شهرداری منجیل تامین شود، وزارت راه و شهرسازی بودجه لازم را تخصیص داده و ایستگاه راه آهن را با همان کیفیت در منجیل احداث خواهد کرد.

پس از روشن شدن موضوع، کلهر مسئول دفتر حکیمی از رضایی عضو شورای شهر منجیل درخواست می کند تا این قضیه از طریق مطبوعات و همچنین از طرق دیگر در بین مردم اطلاع رسانی شود تا دلیل اصلی این محدودیت مشخص و راهکاری برای آن اندیشیده شود.

رضایی هم در بین نمازگزاران جمعه گذشته این مطلب را مطرح و دلیل اصلی عدم دسترسی منجیل به راه آهن را تنها کم کاری مسئولان سابق شهرداری و شورای شهر می داند و انتساب این مشکل به نماینده مردم منجیل و رودبار یعنی حکیمی را یک شایعه بی اساس می خواند که البته این موضوع به مذاق حیدری که همواره حکیمی را مسئول این مشکلات دانسته خوش نمیاید و در نتیجه ابتدا به مشاور امام جمعه معترض و پس از نماز جمعه هم با سعید رضایی درگیر و کار به فحاشی و درگیری فیزیکی می کشد.

البته گفتنی است که به نظر شکرآب شدن روابط بین حیدری و رضایی به زمان انتخابات شوراها بر می گردد و رضایی قصد داشته که از حیدری به دلیل انتشار یک شب نامه شکایت کند که البته با وساطت برخی از دوستان مشترک، رضایی از طرح شکایت منصرف می شود. این بار اما شنیده می شود رضایی مصمم است از حیدری شکایت کند تا پای مسئولان دادگستری رودبار به قضیه باز شود.

Share