بازدید استاندار گیلان از مراحل ساخت و تولید سریال گذراز رنجها +عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مهندس کیهان هاشم نیا با حضور در منطقه دیلمان شهرستان سیاهکل از نزدیک مراحل تصویر برداری سریال تلویزیونی گذر از رنجها که محصول شبکه اول سیماست دیدن و با مراحل تولید و ساخت آن آشنا   شد . استاندار گیلان در این بازدید گفت : رسانه ها در هدایت افکار […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مهندس کیهان هاشم نیا با حضور در منطقه دیلمان شهرستان سیاهکل از نزدیک مراحل تصویر برداری سریال تلویزیونی گذر از رنجها که محصول شبکه اول سیماست دیدن و با مراحل تولید و ساخت آن آشنا   شد .

استاندار گیلان در این بازدید گفت : رسانه ها در هدایت افکار عمومی نقش بسیار تأثیر گذاری دارند .

jpg103 وی سینمای ایران را رو به پیشرفت دانست و افزود : گیلان مکان ها و مناطق بسیار مستعدی از نظر طبیعی برای فیلمسازی دارد .

مهندس هاشم نیا ادامه داد : تأثیر فیلم و سینما و هنر آنقدر زیاد است بطوریکه به عنوان مثال در مساجد ما نمی توانیم آنچنان حضرت علی را به مردم معرفی کنیم که در سریال امام علی این معرفی انجام می گیرد .

استاندار گیلان اظهار داشت : هنر دارای ویژگی خاصی است که می تواند افکار منفی را مثبت و نیز افکار مثبت را منفی کند .

وی با اشاره به اینکه امروز جنگ ها با دشمنان جنگ نرم است گفت : در جنگ نرم و جنگ روانی بهترین سلاح ، هنر و تصویر است که می تواند بیشترین تأثیر را داشته و افکار  عمومی را هدایت کند .

استاندار گیلان همچنین با اشاره به تاریخ پرافتخاراین استان خاطر نشان کرد : باتولید فیلم های جدید و خلاقیت بیشتر می توان ابعاد دیگری از زندگی میرزا کوچک جنگلی ، روحانی شهید مبارز را به مردم به نمایش گذاشت .

مهندس هاشم نیا افزود : سینمای ایران می تواند با تولید فیلم های فاخر ، تاریخ سادات کیا که منشاء شیعه در ایران بوده اند را به جهان بشناساند .

در این بازدید که مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان ، امام جمعه ، فرماندار و جمعی از مدیران شهرستان سیاهکل ، مدیرکل راه و شهرسازی حضور داشتند کارگردان این سریال توضیحاتی در مورد مراحل پیش تولید و ساخت آن ارائه کرد .

 

سریال تلویزیونی گذر از رنجها که داستان زندگی یک زن در دهه۲۰ را برای زنان ایرانی ترسیم می کند، به تهیه کنندگی علی لدونی حدود ۴ ماه است که تولید آن در گیلان آغاز شده است وقرار است در ۳۷ قسمت تولید و از شبکه اول سیما پخش شود .

جعفر دهقان ، پژمان بازغی ، بابک حمیدیان ، پیام دهکردی ، ماه چهره خلیلی و بیژن امکانیان از جمله بازیگران این سریال هستند .

Share