غلامعلی جعفرزاده

ایران اسلامی ۳۴ سال بدون حمایت آمریکا حیات پرثمری داشته است

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه آمریکا به نفوذ و درایت ایران شدیداً نیازمند است، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران الگویی است برای جهانیان که ۳۴ سال بدون حمایت آمریکا حیات مثبت و پر ثمری داشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا غلامعلی جعفرزاده در گفت وگو با خبرنگار «دیارباران» با اشاره به مذاکرات انجام شده میان ایران و آمریکا با تاکید بر اینکه به برکت خون شهدا عزت و اقتدار شایسته نظام جمهوری اسلامی در جهان تثبیت شده است، افزود: آمریکا از زبان تهدید خارج شده و با زبان تکریم مسائل خود را با ایران بیان می کند.Jafarzade-21-223x150

وی با اشاره به به تدابیراتخاذ شده توسط  مقام معظم رهبری، افزود: اتفاقات روی داده در نیویورک مطابق تاکتیک ها و استراتژی های است که مقام معظم رهبری مبنی بر نرمش قهرمانانه بیان کردند.

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران مطابق با استراتژی مقام معظم رهبری انعطاف لازم را در زمان خود اعمال می کند، اذعان کرد: رئیس جمهور و وزیر امور خارجه  با درایت و تیزهوشی، روش های هوشمندانه مقام معظم رهبری را به کار بسته اند.

جعفرزاده با تأکید بر اینکه ایران نقطه عطف تاریخی را ایجاد کرده است، افزود: ما تمام نقشه های صهیونیست را برهم ریختیم و رژیم صهیونیستی باید تدابیری جدیدی برای پیشبرد اهداف خود بیاندیشد.

وی با بیان اینکه فتوای مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه استفاده از سلاح هسته ای حرام است تمام بهانه های دشمنان را نقش بر آب کرد، گفت: مقام معظم رهبری با نگاهی دقیق تمام چالش ها و تهدیدها را بررسی می کنند.

نماینده مردم رشت در مجلس با تأکید بر اینکه همه مسئولان نظام  به دنبال شعار استراتژیک نظام که همان استقلال است هستند، افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران الگویی است برای جهانیان که ۳۴ سال بدون حمایت امریکا حیات مثبت و پر ثمری داشته است.

وی  با بیان اینکه آمریکا به نفوذ و درایت ایران شدیداً نیازمند است، تاکید کرد : امروز امریکا برای حل مشکلات خود به ایران نیازمند است و متوجه جایگاه حساس و تاثیرگذار ایران در منطقه شده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با این توضیح که امریکا بدون ایران نمی تواند در مسائل منطقه دخالت کند چراکه در باتلاق عراق و افغانستان گرفتار شده است، خاطرنشان کرد: امریکا در مسئله سوریه نیاز به حکمیت ایران دارد.

Share