ادعای عجیب فرد منتسب به سعید جلیلی :

اگر جلیلی به انقلاب پایبند است به ما افتخار کند!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا : فرد منتسب به سعید جلیلی که انتشار عکس او در میان معترضان به رییس‌جمهور در فرودگاه، در روزهای گذشته حاشیه ساز شده بود، با انتشار یادداشتی، تلویحا از این کاندیدای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری اعلام برائت کرده است!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا : فرد منتسب به سعید جلیلی که انتشار عکس او در میان معترضان به رییس‌جمهور در فرودگاه، در روزهای گذشته حاشیه ساز شده بود، با انتشار یادداشتی، تلویحا از این کاندیدای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری اعلام برائت کرده است!

17718139_8790152affaf

صادق شهبازی در بخشی از یادداشت خود ضمن تلاش برای نشان دادن چهره‌ای “غیرجناحی” از خود، به جای اعلام برائت از رفتارهای افراطی، برای جلیلی شرط گذاشته که اگر “به انقلاب پایبند است” باید به آنها “افتخار” کند و در غیر این صورت، “انتسابی باقی نیست”!

او در یادداشت خود آورده است “ما اساساً داخل بازی‌های سیاسی برای تقویت فلان حزب و گروه و شخص نیستیم، به تعبیر امام این پدرسوختگی‌ها برای اصحاب سیاست‌بازی و جناح‌ها ما را داخل رفتار خودشان نکنند، که بی توجه به منافع ملی سال‌ها در چارچوب تقویت باند خود و تضعیف دیگران اقدام کنند، که در فلان انتخابات فلان نتیجه را بگیرند.
اگر در انتخابات کاندیدایی را قبل از ایام ثبت‌نام دعوت به حضور کرده‌ایم که به ما انتساب بیاید،-  گرچه با آن کاندیدا ارتباطی نداشته باشیم، در ستاد رسمی‌اش مسئولیت نداشته باشیم و حتی او را کم تر از تعداد انگشتان دو دست دیده باشیم، – که امروز به‌وسیله دیکتاتوری رسانه‌ای دموکرات‌ها چهره اصلی ستادش شویم، برای حفاظت از منافع ملی و حقوق مردم بوده است، اگر این کاندیدا هم به انقلاب پایبند است باید از این که افرادی که به آن‌ها منتسبش ساخته‌اند در اعتراض به عدول از منافع ملی حاضر بوده‌اند افتخار کند، اگر هم نه که اصلاً بحث و انتسابی باقی نیست.”

گفتنی است صادق شهبازی مسئول ستادی با عنوان “حیات طیبه” بود که در انتخابات اخیر ریاست جمهوری، وظیفه دعوت از سعید جلیلی برای حضور در انتخابات را بر عهده داشت.

شهبازی در یادداشت خود توضیح نداده است که چگونه در حالی که تمام تلاش خود را در انتخابات برای دعوت از سعید جلیلی به کار بسته بود، دو ماه بعد با محور قرار دادن خود(!) انتظار دارد بقیه از جمله خود جلیلی به او بپیوندند!

از سوی دیگر، او به این ابهام که با توجه به این که بسیاری از چهره‌های مذهبی و علما و نیز شخصیت‌های سیاسی خوشنام نظام در انتخابات اخیر از حامیان جلیلی به شمار می رفته‌اند و بی شک دست زدن به این گونه اقدامات افراطی خواه ناخواه دامن این کاندیدای انتخابات یازدهم را نیز خواهد گرفت، پاسخی نداده است!

ابهامات در خصوص پشت پرده این اتفاق زمانی بیشتر می‌شود که بدانیم یادداشت صادق شهبازی در حالی در پایگاه خبری منتسب به جبهه پایداری منتشر شده است که این تشکل سیاسی در انتخابات اخیر با بی‌رغبتی از سعید جلیلی حمایت کرد و اکنون نیز بدون آنکه موضعی علیه رفتارهای افراطی در استقبال از حسن روحانی گرفته باشد، اقدام به انتشار مقاله مذکور کرده است./صراط

Share