مادر شهیدان نهی قناد:

انتخاب دکترنجفی نشان ازعزم دولت برای رسیدگی به مشکلات گیلانیان

مادر شهیدان نهی قناد در گفتگوی اختصاصی با پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ضمن تبریک انتخاب استاندار جدید گیلان گفت : انتخاب آقای دکتر محمد علی نجفی به عنوان سکاندار اجرایی استان نشان می دهد دولت یازدهم تلاش دارد روند رسیدگی به مشکلات استان را سرعت بخشد.

مادر شهیدان نهی قنادمادر شهیدان نهی قناد در گفتگوی اختصاصی  با پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  ضمن تبریک انتخاب استاندار جدید گیلان گفت : انتخاب آقای دکتر محمد علی نجفی به عنوان سکاندار اجرایی استان نشان می دهد دولت یازدهم تلاش دارد روند رسیدگی به مشکلات استان را سرعت بخشد.

سیده فاطمه شاد سعادت با اشاره به سوابق ۲۵ ساله ی مدیریتی استاندار جدید گیلان و تجربیات وی در کسوت عناوینی چون معاون برنامه ریزی استانداری گیلان، ریاست سازمان چای کشور و رییس دانشگاه علمی-کاربردی استان ابراز امیدواری کرد شناخت دکتر نجفی ازظرفیتها و نقاط قوت و ضعف گیلان، زمینه ی ارتقای کارآمدی و بهره وری را در دستگاههای اجرایی و دولتی فراهم و جلوه ی تدبیر و امید را در بستر خدمت خالصانه به آحاد مردم ولایتمدار گیلان نمایان سازد.

وی با اشاره به پیشینه ی غنی فرهنگی و تاریخی گیلان ، توفیق مدیریت در این استان را مستلزم درک صحیح از شرایط و ویژگیهای اجتماعی، سیاسی و اقتصادی آن دانست و اضافه کرد : تجربه نشان داده که مدیران بومی در روند اداره ی استان و نگاه فرابخشی در عرصه ی توزیع منابع و امکانات و توسعه ی همه جانبه موفق تر عمل کرده اند.

مادر شهیدان نهی قناد در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی کلانشهر رشت گفت : کاش نمایندگان مردم رشت در انجمن شهر نیز در انتخاب شهردار گزینه ی بومی بودن به همراه تخصص را لحاظ می کردند؛ تا مطالبات بحق شهروندان در مدت کوتاهتری محقق می شد.

مشاور سردار فضلی در استان گیلان با اشاره به مشکلات پیش آمده در دوره ی قبلی شورای شهر رشت و بروز رخوت و سستی در اجرای طرحهای زیر بنایی و عمرانی    افزود : شهروندان این کلانشهر انتظار دارند پاسخ اعتماد خویش نسبت به حضور پرشور در انتخابات شوراها را در بستر ایجاد تحول در مدیریت شهری دریافت کنند.

مادر شهیدان نهی قناد در پایان با توصیه به آقای خلیلی شهردار جدید شهر رشت مبنی بر برنامه ریزی و تلاش مستمر برای گره گشایی از مشکلات شهر گفت : لازم است حداقل دو تا سه طرح عمرانی چشمگیر در ماههای آینده  در کلانشهر رشت آغاز شود تا بارقه ی امید در دل شهروندان احیا و انتظارات برای قرارگرفتن این شهر در مسیر توسعه و احقاق حقوق شهروندی برآورده شود.

Share