نامه ی جمعی ازاعضای ستادهای دکتر روحانی در گیلان به معاون وزیر کشور

اما این بار گیلان دستی را که با افراط همگون باشد می شکند/ تلاش بر استاندار نشدن دکتر نجفی

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، جمعی از اعضای ستادتبلیغات  دکتر حسن روحانی در استان گیلان طی نامه ای به معاون سیاسی وزیر کشور از گزینه اخیر استانداری گیلان انتقاد کرده و عنوان داشتند مشاهده گردیده در دو هفته اخیر گزینه های جهت استانداری گیلان معرفی شده اند که نه تنها هیچ قرابتی با دولت […]

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، جمعی از اعضای ستادتبلیغات  دکتر حسن روحانی در استان گیلان طی نامه ای به معاون سیاسی وزیر کشور از گزینه اخیر استانداری گیلان انتقاد کرده و عنوان داشتند مشاهده گردیده در دو هفته اخیر گزینه های جهت استانداری گیلان معرفی شده اند که نه تنها هیچ قرابتی با دولت ندارند و حتی در یک مورد اخیر شخص معرفی شده حتی در ایام انتخابات حاضر نبود با هیچ یک از ستادهای دکتر روحانی فعالیت نماید.

آیا بزرگواری که حتی نیامده مشغول برنامه ریزی جهت انتصابات در استان و تهدید فعالین سیاسی منطقه مشغول می باشد می تواند نماینده دولت تدبیر و امید باشد؟

قول شما با ما این بود امید بیاورید و نه تهدید اما بر خلاف این بزرگوار و معدود عناصر ورشکسته سیاسی و اجتماعی از آن مقام محترم می خواهیم علاوه به احترام به شور و شعور مردم گیلان از معرفی عناصر افراطی دولتی قبلی در گیلان خودداری نمایند  و اگر انتخابی این چنین رخ دهد قاطعانه عرض می نماییم هدفی جز شکستن کلید تدبیر در قفل مشکلات از منتصب و نامیدی مردم از دولت رخ نخواهد داد و ما هم نخواهیم گذشت لبخند مردم از صورتشان محو گردد.گیلان سرزمین مردمان رنج و برنج می باشد اما این بار گیلان دستی را که با افراط همگون باشد می شکند.

همچنین شنیده شد جمعی از نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی، مدیران کل، فرمانداران و مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان گیلان در دولت اصلاحات، طی نامه‌ای  جداگانه ای به رئیس جمهور، از استانداری عبدالغفار شجاع حمایت کردند.35987
به گزارش “لاهیگ”، در این نامه با اشاره به این‌که مردم فهیم و نجیب استان گیلان به مانند هموطنان دیگر نقاط کشور اسلامی ایران در انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری به‌دلیل باور عمیق رئیس جمهور منتخب به تغییر شرایط موجود، گفتمان و رویکرد اساسی در سیاست‌های توسعه‌محور و در یک کلام به‌خاطر اتخاذ روش و منش اعتدال‌گرایانه در سایه تدبیر و امید با رأی چشمگیر و قابل توجهی با دکتر حسن روحانی بیعت نموده‌اند، آمده است: بدون تردید استان گیلان در شرایط حساس کنونی به یک ناخدای مجرب و مدیر، مدبر، توسعه‌گرا، شجاع، برنامه‌مدار و در یک کلام به هم‌سنگری امین در مسیر پیشرفت نیازمند است.
امضاء‌کنندگان این نامه در ادامه ضمن احترام به تمامی گزینه‌های احتمالی دیگر، عبدالغفار شجاع را به‌عنوان استاندار گیلان به رئیس جمهور معرفی کرده و با تأکید بر همسو بودن سیاست‌های راهبردی توسعه‌محور ایشان با برنامه‌های دولت تدبیر و امید و نیز با عنایت به شناخت حضرتعالی از شخصیت، توانمندی و عملکرد ایشان در حوزه‌های اجرایی در طول مدت بیش از سه دهه از عملکرد انقلاب اسلامی‌مان، خواستار به‌سامان رساندن هرچه بهتر امورات معطل‌مانده استان گیلان شدند.
این نامه با امضای کامران احمدیان، علی میرزایی، فرامرز گلشنی، هادی حق‌شناس، پرویز صیقلی کومله، رمضانعلی صادق‌زاده، محمد اخوان، ناصر حق‌شناس، حسن جوادی، حجت نجیب، فیض‌الله حسینی، سیدحجت مهدوی سعیدی، احمد یوسفی، شهریاب صبوری، داود حسن‌زادگان، دکتر خوشه‌چین، هرمز ربانی، سروش اکبرزاده، غلامحسین بخشی، حجت‌الاسلام مظفری، منوچهر باقری، سیدطاهر فخرموسوی، حجت‌الاسلام اسماعیل‌زاده و مروج شفاعی برای رئیس جمهور و دکتر محمدباقر نوبخت ارسال شده است.

 

متن نامه اعضای ستاد تبلیغات دکتر روحانی به معاون سیاسی وزیر کشور  بشرح ذیل می باشد :

باسمه تعالی

ما ایقن بالله من لم یرع عهوده و دممه ﴿حضرت علی علیه‌السلام/ غررالحکم/ص٣۶۶﴾
کسی که عهد و پیمان خود را رعایت نکرد، به خدای سبحان یقین نیاورده است.

با عرض سلام و ادب خدمت معاون سیاسی وزیر محترم کشور دولت تدبیر و امید

بعداز حماسه سیاسی در مهین عزیزمان ایران و پیروزی گفتمان اعتدال شوقی وصف ناپذیر در جامعه نمایان گردید .همه دست دردست هم برای کمک به دولت جهت ساختن مهین عزیزمان دادیم .

قول دولت تدبیر و امید با ملت ایران آن بود که از نیروهای معتدل استفاده نماید و از افراط و تفرط دوری نماید

شادی و نشاط پیروزی اعتدال در استان گیلان به وضوح نمایان تر از دیگر مناطق کشور بوده و هست .اما بر خلاف قول و شعا رهای انتخاباتی استفاده از نیروهای معتدل در گیلان رنگ بویی دیگر دارد پیدا می کند؟

مشاهده گردیده در دو هفته اخیر گزینه های جهت استانداری گیلان معرفی شده اند که نه تنها هیچ قرابتی با دولت ندارند و حتی در یک مورد اخیر شخص معرفی شده حتی در ایام انتخابات حاضر نبود با هیچ یک از ستادهای دکتر روحانی فعالیت نماید.

آیا بزرگواری که حتی نیامده مشغول برنامه ریزی جهت انتصابات در استان و تهدید فعالین سیاسی منطقه مشغول می باشد می تواند نماینده دولت تدبیر و امید باشد؟

قول شما با ما این بود امید بیاورید و نه تهدید اما بر خلاف این بزرگوار و معدود عناصر ورشکسته سیاسی و اجتماعی از آن مقام محترم می خواهیم علاوه به احترام به شور و شعور مردم گیلان از معرفی عناصر افراطی دولتی قبلی در گیلان خودداری نمایند .

و اگر انتخابی این چنین رخ دهد قاطعانه عرض می نماییم هدفی جز شکستن کلید تدبیر در قفل مشکلات از منتصب و نامیدی مردم از دولت رخ نخواهد داد و ما هم نخواهیم گذشت لبخند مردم از صورتشان محو گردد.

گیلان سرزمین مردمان رنج و برنج می باشد اما این بار گیلان دستی را که با افراط همگون باشد می شکند.

در صورت انتصاب اینگونه افراد  که بر خلاف گفتمان اعتدال می باشد با کلید تدبیر به مقابله با این قفل خواهیم رفت و ضمن ایستادگی در مقابل افراط با تمام وجود از اعتدال حمایت خواهیم کرد..باشد مردانه پایبند قول خویش جهت ساختن مهین عزیزمان باشید .

جمعی از اعضای ستادهای  دکتر حسن روحانی در گیلان

رونوشت :

ریاست محترم جمهور دکتر حسن روحانی

معاون اول رییس جمهور مهندس جهانگیرزاده

رییس دفتر رییس جمهور ایران دکتر نهاوندیان

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوردکتر محمد باقر نوبخت حقیقی

وزیر محترم کشوردکتر عبدالرضا رحمانی فضلی

حسن خسته بند،ایرج ندیمی،محمد حسین قربانی،مهرداد لاهوتی،محمد مهدی رهبری،غلامعلی جعفرزاده،جبارکوچکی نژاد،حسن تامینی،محمود شکری،صفر نعیمی،ناصر عاشوری،حمید رضا خصوصی،عطالله حکیمی

Share