افشای سفر مخفی “رئیس سازمان اطلاعات عربستان” به تهران

به گزارش وب سایت انصار الفاروق شاهزاده “بندر بن سلطان بن عبدالعزیز آل سعود” رئیس سازمان اطلاعات و امنیت عربستان اواخر هفته گذشته سفری محرمانه به تهران داشت. با وجود آن‌که برخی منابع خبری از سفر بندربن سلطان، وزیر اطلاعات عربستان به ایران خبر داده بودند، یک منبع آگاه در سفارت ایران در عربستان گفت […]

به گزارش وب سایت انصار الفاروق شاهزاده “بندر بن سلطان بن عبدالعزیز آل سعود” رئیس سازمان اطلاعات و امنیت عربستان اواخر هفته گذشته سفری محرمانه به تهران داشت.

با وجود آن‌که برخی منابع خبری از سفر بندربن سلطان، وزیر اطلاعات عربستان به ایران خبر داده بودند، یک منبع آگاه در سفارت ایران در عربستان گفت که این خبر صحت ندارد. این منبع آگاه همچنین درباره سفر رئیس‌جمهور به عربستان به مهر گفت: دعوت‌نامه‌ای از سوی مقامات عربستان دریافت نکرده‌ایم و تا جایی که ما در جریان هستیم، بحثی نیست.
اما در همین حال یک دیپلمات سعودی اعلام کرد که حسن روحانی، رئیس‌جمهوری ایران دعوت عبدالله‌بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان را برای سفر به این کشور و ادای مراسم حج پذیرفته است. به گزارش ایرنا به نقل از یونایتدپرس، این مقام سعودی که خواست نامش ذکر نشود، گفت: قرار است در جریان این سفر دیدار مهمی میان پادشاه عربستان و رئیس جمهور ایران در مکه مکرمه صورت پذیرد.

Share