رئیس شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان گیلان:

اصولگرایان کلید گیلان را به دست فتنه‌گران نمی‌دهند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیار میرزا میرحسینی‌اشکوری، با اعلام خطر حق گریزان عافیت‌طلب، به نقد از جریان اصولگرایی پرداخت و تصریح کرد: اصولگرایی و ولایت‌مداری نیز تنها شعار نیست بلکه باید در عمل ثابت شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،حجت‌الاسلام سیدکاظم میرحسینی اشکوری پیش از ظهر امروز در مراسم شهدای بخش ضیابر این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس به ویژه ۸ هزار شهید گیلان، اظهار کرد: شهدا نور هدایت جامعه به سوی حق تعالی هستند که اگر مورد توجه شایسته قرار گیرند جامعه از آفات نجات می‌یابد.eshkevari

وی با اشاره به مسایل روز جامعه افزود: در ولایت‌مداری رئیس جمهور هیچ تردیدی وجود ندارد و روحانی کسی است که قبل از انقلاب در آن شرایط حساس که بردن نام امام (ره) ممنوع بود در مسجد ارک تهران که بنده نیز حضور داشتم برای نخستین بار نام رهبر کبیر انقلاب را به عنوان امام خمینی (ره) مطرح کرد.

رئیس شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان گیلان، با بیان اینکه آقای روحانی همواره شخصیتی منصف و معتدل بود، تصریح کرد: مردم نیز به جریان اعتدال رأی دادند.

وی ادامه داد: جریانی که در گذشته شعار حکومت سکولار می‌دادند و از طرح سازش با آمریکا حمایت می‌کردند و در زمان اصلاحات ارزش‌ها و مقدسات و باورهای دینی مردم حتی قرآن، رسالت و امامت را زیر سئوال بردند، امروز صحنه‌گردان جریان اعتدال شده‌اند و سعی دارند جریان اعتدال را مصادره و کلید آن را به دست بگیرند و باید بگویم در انتخاب مدیران تا حدی موفق بوده‌اند.

میرحسینی‌اشکوری، با اعلام خطر حق گریزان عافیت‌طلب، به نقد از جریان اصولگرایی پرداخت و تصریح کرد: اصولگرایی و ولایت‌مداری نیز تنها شعار نیست بلکه باید در عمل ثابت شود.

وی اضافه کرد: مگر مجلس ما شعار اصولگرایی نمی‌دهد و اکثریت نمایندگان مجلس با شعار اصولگرایی به مجلس راه نیافتند، بنابراین چه شد افرادی که برای نمایندگی مجلس و یا شورای شهر تهران رد صلاحیت شده بودند و بعضی‌ها از جریان فتنه حمایت کرده بودند برای وزارت تأیید شدند و رأی اعتماد گرفتند.

این مسئول به اوضاع مدیریت گیلان اشاره کرد و یادآور شد: برای مدیریت عالی استان نیز بعضاً کسانی را نام می‌برند که حامی جریان فتنه بودند و به حمایت از این جریان سخنرانی کرده‌اند.

وی با تصریح بر اینکه اصولگرایان در مقابل چنین افرادی مهر سکوت را می‌شکنند، متذکر شد: اصولگرایان گیلان اجازه نمی‌دهند حامیان فتنه کلید استان را به دست گیرند./فارس

Share