استقرار هیئت بازرسی در اداره ثبت اسناد و املاک

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا : راستای اجرای بازرسی‌های برنامه‌ای سال جاری، هیئت بازرسی برای بازرسی از نحوه فعالیت اداره ثبت اسناد و املاک این شهرستان در اداره مذکور مستقر شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا :هیئت بازرسی در اداره ثبت و اسناد و املاک شهرستان صومعه‌سرا برای بازرسی از عملکرد این اداره مستقر شدند.

h7873-300x222

 در راستای اجرای بازرسی‌های برنامه‌ای سال جاری، هیئت بازرسی برای بازرسی از نحوه فعالیت اداره ثبت اسناد و املاک این شهرستان در اداره مذکور مستقر شدند.

نظارت و بازرسی از نحوه عملکرد اداره ثبت اسناد و املاک صومعه‌سرا از اهداف این بازرسی عنوان شده است.

مدیرکل بازرسی گیلان در جریان استقرار بازرسان این اداره کل در اداره ثبت اسناد و املاک صومعه‌سرا، اظهار کرد: در این بازرسی‌ها بر موضوعاتی مانند نحوه رعایت ضوابط و مقررات راجع به تفکیک آپارتمان، نحوه رعایت ضوابط و مقررات راجع به تفکیک اراضی، نظارت می‌شود.

سیدحمید حسینی، نحوه اجرای نقاط باقی‌مانده از طرح کاداستر، نحوه نظارت اداره ثبت و اسناد بر دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق و … را از دیگر اهداف نظارت و بازرسی برشمرد.

به گفته وی، کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان در صورت مشاهده هرگونه تخلف و یا سوء‌جریان می‌توانند مراتب را به دفتر این هیئت بازرسی مستقر در اداره ثبت و اسناد و املاک شهرستان صومعه‌سرا یا از طریق سامانه ملی رسیدگی به شکایات و اعلامات به آدرس اینترنتی www.shekayat.bazresi.ir  یا شماره تماس ۱۳۶ و یا کدپستی ۱۵۸۱۷۱۵۴۱۱ اطلاع دهند./فارس

Share