استقبال نمادین فرمانداران مبادی ورودی استان در روز ۶ مهر از گردشگران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان در نشست برنامه ریزی بزرگداشت هفته گردشگری استان گفت : فرمانداران مبادی ورودی استان در روز ۶ مهر از گردشگرانی که وارد گیلان می شوند بطور نمادین استقبال می کنند .  محمد آقاجانزاده با اشاره به حضور سالانه میلیون ها گردشگر به گیلان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان در نشست برنامه ریزی بزرگداشت هفته گردشگری استان گفت : فرمانداران مبادی ورودی استان در روز ۶ مهر از گردشگرانی که وارد گیلان می شوند بطور نمادین استقبال می کنند .

 محمد آقاجانزاده با اشاره به حضور سالانه میلیون ها گردشگر به گیلان افزود : باید از همه توان استان برای گرامیداشت این هفته و به ویژه تقویت بخش گردشگری استان بهره گرفت .

وی با تأکید براینکه نیروی انتظامی و سایردستگاه های اجرایی با اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری در اجرای هرچه با شکوه تر ویژه برنامه های این هفته همکاری کامل را بعمل آورند اظهار داشت : رسانه ها به ویژه رسانه ملی می توانند در معرفی پتانسیل ها و جاذبه های گردشگری استان به مردم نقش بسیار تأثیرگذاری داشته باشند .

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری گیلان نیز گفت : امسال ۲۷ ویژه برنامه در هفته گردشگری در استان به اجرا در می آید .

رضا علیزاده با بیان اینکه این ویژه نامه ها در روز جمعه پنجم مهر با گلباران مزارمیرزا کوچک جنگلی و دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت آغاز می شود افزود : برپایی نمایشگاه تخصصی گردشگری ، تخقیقات ویژه درتأسیسات و مؤسسات گردشگری ، برگزاری کارگاه های آموزشی ، افتتاح طرح های گردشگری و رفاهی ، برگزاری جشنواره های خرمن و غذاهای محلی و مسابقات فرهنگی و هنری از مهمترین برنامه های این هفته خواهد بود .

از ۵ تا ۱۱ مهر هفته گردشگری نامگذاری شده است .


Share