مهندس جعفرزاده:

جعفرزاده: استاندار بایدکارآمد،دلسوز و متعهدباشد/ بیکاری مهمترین معضل استان

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم گیلان با مشکلات و معضلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند، افزود: بیکاری مهمترین معضل مردم استان به ویژه قشر جوان است که باید مسئولان به این مهم توجهی ویژه داشته باشند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا غلامعلی جعفرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: استاندار بومی بهتر است چون مشکلات، ضعف ها و ظرفیت های استان را بهتر می شناسد که این خود زمینه پیشرفت  و توسعه را افزایش می دهد.

 وی همچنین با تاکید بر اینکه استاندار بومی می تواند نقش بیشتری را در توسعه گیلان ایفا کند، اظهارداشت: این خطه از شمال ایران به دلیل داشتن ظرفیت های منحصر به برد نیازمند تحول و دگرگونی اساسی در حوزه های مختلف به ویژه عمرانی و اقتصادی است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم گیلان با مشکلات و معضلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند، افزود: بیکاری مهمترین معضل مردم استان به ویژه قشر جوان است که باید مسئولان به این مهم توجهی ویژه داشته باشند.

جعفرزاده تصریح کرد: فردی که مسئولیت استانداری را بر عهده می گیرد باید زمینه سرمایه گذاری صنعتی، گردشگری، کشاورزی و غیره را در استان فراهم سازد.

وی یادآورشد: استاندار بومی با توجه به اینکه با فرهنگ و مشکلات مردم آگاه است می تواند مطالبات به حق استان را پیگیری کند.

 

Share