تابستان تمام شد ؛ فساد نه !

اختلاط و بی حجابی در طرح سالم!سازی چمخاله + تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا : عدم کنترل سواحل استان گیلان توسط مسئولین ذیربط باعث شده نه تنها در سواحل خارج از طرح های سالم سازی دریا شاهد حضور برخی آقایان و خانمهای بدون حجاب و به شکل مختلط باشیم ، بلکه متاسفانه این ناهنجاریها در برخی از طرح های سالم سازی نیز به وفور دیده می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا : عدم کنترل سواحل استان گیلان توسط مسئولین ذیربط باعث شده نه تنها در سواحل خارج از طرح های سالم سازی دریا شاهد حضور برخی آقایان و خانمهای بدون حجاب و به شکل مختلط باشیم ، بلکه متاسفانه این ناهنجاریها در برخی از طرح های سالم سازی نیز به وفور دیده می شود. به شکلی که گویی بین قسمت مختص شنای  آقایان و مختص شنای خانمها ، بخش وسط برای شنای مختلط در نظر گرفته شده است!!!!

نقطه تأسف برانگیز هم این است که بسیاری از این نوع رفتارها در مقابل دیده برخی مأمورین روی می دهد بدون اینکه واکنشی از آنان را در پی داشته باشد .

تصاویر زیر مربوط به طرح سالم سازی دریا در ساحل چمخاله و مربوط به چند روز گذشته می باشد. البته لازم بذکراست که این نوع رفتارها مختص به این ساحل نبوده و در بسیاری دیگر از سواحل به علت عدم مدیریت صحیح ، اَعمال و رفتار معدود افراد بی مبالات چهره این استان ولایتمدار کشور را به شکلی نامناسب تبلیغ می کند و این باعث افزایش روزافزون این فسادها در استان می شود./۸ دی نیوز

Share