اجلاس دبیران استانی حزب کارگزاران در گیلان برگزار می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا : حزب کارگزاران به دلیل آنکه خواستار اجماع همه نیروهای سیاسی و اجتماعی فعال بر نظری مشترک است، نشست هایی با موضوع انتخاب استاندار را در کنار سایر گروه های اصلاح طلب و اعتدال گرا برگزار می کند که نشست شورای ۹ نفره نیز یکی از این نشست هاست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو ارشد حزب کارگزارن در واکنش به تحلیل “گیلوند” در خصوص نقش آفرینی این حزب در جریان انتخاب استاندار گیلان گفت: حزب کارگزاران به دلیل آنکه خواستار اجماع  همه نیروهای سیاسی و اجتماعی  فعال بر نظری مشترک است، نشست هایی با موضوع انتخاب استاندار را در کنار سایر گروه های اصلاح طلب و اعتدال گرا برگزار می کند که نشست شورای ۹ نفره نیز یکی از این نشست هاست.

th (2)

سیده روشنک سیاسی افزود: کارگزاران محور اقدامات جمع محور است و پیروزی دولت تدبیر و امید ماحصل همین همگرایی ها و اجماع بوده ، بنابراین اگر به دنبال نتیجه باشیم، باید به وحدت و همدلی برسیم که در این خصوص حزب کارگزاران تاکید ویژه دارد.

این فعال سیاسی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه  هنوز برخی احزاب و گروه ها رفتار سیاسی و حزبی را درک نکرده اند و از تشکیلات برای پیشبرد اهداف شخصی استفاده می کنند، یادآور شد: حزب کارگزارن چنین دیدگاهی ندارد و تاکید برکادرسازی و عمل حزبی را براساس اهداف حزب و در چهارچوب قانون اساسی به طور جدی دنبال می کند.

این حزب کارگزاران سازندگی بیان داشت: به دنبال آن هستیم تا اجلاس دبیران استانی حزب کارگزاران در گیلان برگزار شود و به احتمال زیاد اواخر اینماه برگزار خواهد شد.

Share