عضو و سخنگوی کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت بیان کرد :

آسمان رشت از عید قربان تا عیدغدیر نورافشانی می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا : عضو و سخنگوی کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت از انجام عملیات زیباسازی و نورافشانی این شهر به مناسبت فرارسیدن عید قربان تا عید غدیر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا :عضو شورای شهر رشت گفت : اقدامات مناسبی تاکنون به دلیل کمبود اعتبار و نیروی انسانی برای زیباسازی شهر رشت در مناسبت های اسلامی و بومی – محلی صورت نگرفته است.shirzad-300x180

وی اظهار داشت: در این راستا کارگروهی متشکل از اعضای کمیسیون فر هنگی شورای اسلامی شهر، شهرداران مناطق پنج گانه، مسئولان روابط عمومی همه مناطق، مدیران زیباسازی و خدمات شهری و مدیر عامل فرهنگی و ورزشی شهرداری تشکیل شد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت ادامه داد: کارگروه زیباسازی پیرو جلسه کمیسیون فرهنگی برحسب ضرورت با پیشنهاد و دستور فرهاد شوقی، رئیس کمیسیون فرهنگی مطرح شد و موافقت اکثر اعضای کمیسیون را از آن خود کرد تا گام های مهمی در راستای ساماندهی، هماهنگی و ارائه راهکار درباره زیباسازی و تزئینات شهری برداشته شود.

وی بیان داشت: براین اساس کارگروه زیباسازی این شهر باید تا روز سه شنبه، بیست و سوم مهر ماه سال جاری گزارشی از برنامه ها و راهکارهای مورد نظر به کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی رشت ارائه دهد.th (14)

شیرزاد خاطرنشان ساخت: زیبا سازی فضاها و مناظر شهری ضرورتی مهم است و در این راستا اقدامات متعددی به منظور خدمات رسانی به شهروندان باید صورت گیرد.

وی با بیان اینکه زیباسازی شهری نقش تاثیرگذاری در ارتقای کیفیت زندگی در محیط شهری دارد، اظهار داشت: زیبا سازی شهری از طریق ساماندهی، بهسازی و احیای اماکن عمومی امکان پذیر است که می تواند گامی مهم در خدمت رسانی به شهروندان به شمار آید.

عضو و سخنگوی کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت ادامه داد: استفاده از دیدگاه‌های مردم برای اجرای طرح‌های زیبا‌سازی شهری باعث افزایش کیفیت پروژه‌های شهری خواهد شد.

وی افزود: مسئولان در اجرای پروژه‌های عمرانی باید به زیبا‌سازی شهری توجه ویژه ای داشته باشند و برای ارتقای کیفیت محله‌های رشت طرح‌های زیبا‌سازی در ۵۵ محله این شهر انجام شود.

شیرزاد یادآور شد: انجام روکش و ترمیم آسفالت معابر و خیابانها، زیبا سازی و افزایش مبلمان شهری، ساماندهی مزار شهدا و ورودی های شهر می تواند گامی موثر برای زیباسازی شهر رشت باشد.

Share