مدیر ساخت و راه‌های اداره کل راه و شهرسازی گیلان :

آزاد راه رشت ، قزوین دچار نقص شد و نیاز به تعمیرات دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدرضا نازک‌کار مدیر ساخت و راه‌های اداره کل راه و شهرسازی گیلان اظهار کرد: تردد خودروها به مرور زمان نقص‌هایی در آزادراه رشت ـ قزوین ایجاد کرده است.به همین دلیل آزادراه جهت بازسازی و تعمیرات مسدود میشود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا : محمدرضا نازک‌کار مدیر ساخت و راه‌های اداره کل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به نشست آسفالت در آزادراه رشت ـ قزوین اظهار کرد: تردد خودروها به مرور زمان نقص‌هایی در آزادراه رشت ـ قزوین ایجاد کرده است.

13920425000479_PhotoA

وی برطرف کردن نقص آزادراه رشت ـ قزوین قبل از تحویل قطعی را به عهده پیمانکار پروژه عنوان کرد و افزود: اکنون که سفرها کاهش پیدا کرده، بهترین زمان برای تعمیرات جاده در نظر گرفته شده است و این امر توسط پیمانکار انجام می‌شود.

نازک‌کار، انسداد آزادراه رشت ـ قزوین را به صورت یک مسیر در حال تعمیر دانست و تصریح کرد: خودروها در زمان تعمیر آزادراه تا زمانی که تعمیرات به اتمام برسد می‌توانند از جاده قدیم رشت ـ قزوین تردد داشته باشند.

مدیر ساخت و راه‌های اداره کل راه و شهرسازی گیلان زمان انسداد آزادراه رشت ـ قزوین را پس از بارندگی فردا اعلام کرد و گفت: پس از بارندگی هر زمان که هوا مناسب باشد و ترافیک پایینی داشته باشیم یک طرف آزادراه به طور موقت مسدود شده و پس از تعمیرات بلافاصله مسیر بازگشایی می‌شود.

وی با تاکید بر سرعت مطمئنه رانندگان خودروها، بیان کرد: رانندگان به علایم نصب شده در حاشیه جاده‌ها توجه لازم را داشته باشند./فارس

Share