۲۵ تا ۲۸ شهریورماه بیست و ششمین جشنواره استانی تئاتر گیلان برگزار می‏شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از برگزاری بیست و ششمین جشنواره استانی تئاتر گیلان در شهریورماه جاری خبر داد. علی اسماعیل‏پور، با بیان اینکه جشنواره‏های تئاتر استانی در راستای سیاست‌های راهبردی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این جشنواره با هدف ارتقای سطح کیفی آثار […]

esmailpourبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از برگزاری بیست و ششمین جشنواره استانی تئاتر گیلان در شهریورماه جاری خبر داد.

علی اسماعیل‏پور، با بیان اینکه جشنواره‏های تئاتر استانی در راستای سیاست‌های راهبردی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این جشنواره با هدف ارتقای سطح کیفی آثار و ارتباط موثر تماشاگران آثار نمایشی و همچنین گزینش اثر برجسته برای اجرا در سی و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، برگزار می‌شود.

دبیر بیست و ششمین جشنواره تئاتر استان افزود: پس از استان آذربایجان شرقی، گیلان دومین استانی است که جشنواره استانی تئاتر را در سال جاری برگزار می‏کند.

به گفته وی، بیست و ششمین جشنواره استانی تئاتر گیلان از ۲۵ لغایت ۲۸ شهریور ماه جاری در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم‏الانبیا(ص) رشت برگزار خواهد شد/ایسنا

Share