پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا - اخبار گیلان و ایران | پربازدیدترین و مخاطب‌ترین رسانه شمال
رئیس پلیس راهور فراجا اعلام کرد:

جریمه ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومانی برای سرعت غیرمجاز / احتمال اجرای جرایم جدید رانندگی از دهه آخر فروردین

رئیس پلیس راهور فراجا بابیان اینکه هدف از افزایش نرخ جریمه‌ها بحث بازدارندگی است، گفت: جریمه سرعت غیرمجاز بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان تغییر کرده است.

منتخب مردم صومعه‌سرا در مجلس؛

رحمت زاده: به شرط کار به دنبال تغییر مدیران نیستم | مسئول یک دستگاه وظایف خود را بداند

منتخب مردم شهرستان صومعه‌سرا در مجلس دلیل برگزاری نشست با مدیران این شهرستان را انسجام و همدلی بیشتر دانست و افزود: انتظار هم همین است این مسیر ادامه پیدا کند، بنده به دنبال تغییر کسی نیستم، ولی شرط ادامه مدیران فقط کار و خدمت است، چرا که در مقابل مردم مسئولیم.

مدیرکل گردشگری گیلان خبر داد؛

تعطیلی کلیه تفرجگاه‌های گردشگری در سیزده بدر | افزایش ۱۰ درصدی بازدیدکنندگان از اماکن تاریخی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان، از تعطیلی تفرجگاه‌های گردشگری تحت پوشش اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان در تاریخ سیزده فرودین 1403 خبر داد.

نامبرده حسب تمایل و درخواست شخصی به شهرستان‌های نیمه برخوردار رفت

اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی لرستان درپی فوت دکتر «پرستو بخشی»

نامبرده حسب تمایل و درخواست شخصی و با توجه به نیاز مبرم شهرستان دلفان، به منظور ادامه تعهدات در پایان اسفند ماه به شهرستان مذکور که از شهرستان‌های نیمه برخوردار و با کمترین ضریب خدمتی و دارای تجهیزات لازم و امکان نزدیکی به فرودگاه شهرستان‌های خرم آباد و کرمانشاه، معرفی و در منازل سازمانی بیمارستان اسکان گردید.

فرشاد مومنی، کارشناس اقتصادی؛

بحران‌های اقتصادی کشور از حدود متعارف فراتر رفته | ضرورت استفاده از قدرت نرم «نوروز»

یک کارشناس اقتصادی گفت: ما در جامعه به طرز عریانی شاهد بحران در هویت و بحران در احساس تعلق به جامعه هستیم؛ نوروز به شرط استفاده از ظرفیت دانایی قوه عاقله می‌تواند یک ظرفیت قابل‌اعتنا برای مواجه شدن با این چالش‌ها باشد.

دبیر ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات و جرایم انتخاباتی؛

در روز انتخابات ۱۲۵۴ نفر دستگیر شدند | حدود ۱۲۰۰ نفر با اخذ تعهد یا وثیقه آزاد شدند

در روز انتخابات نیز مجموعا ۱۲۵۴ نفر به اتهاماتی نظیر خرید و فروش رأی، اختلال در شعبه، درگیری فیزیکی و مسلحانه، پرتاب ترقه به شعب اخذ رأی و نیز توزیع تراکت مضره توسط ضابطین دستگیر شدند.

سردار ابوالفضل شکارچی در لنگرود؛

در راه اسلام ناب و به امر ولایت فقیه، چه بکشیم و چه کشته شویم، پیروزیم

معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح، با بیان اینکه در جنگ غزه ماهیت تمدن غرب را می بینیم، عنوان کرد: جای تاسف دارد که هنوز عده ای پیدا می شوند که نگاهشان به تمدن غرب است و می خواهند تمدن غرب را به عنوان الگو به جوانان معرفی کنند.

طحان‌ نظیف اعلام کرد

لایحه عفاف و حجاب به تأیید شورای نگهبان نرسیده / ارجاع لایحه به مجلس برای رفع ایرادات

سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه «لایحه عفاف و حجاب هنوز به تایید شورای نگهبان نرسیده است» تاکید کرد: تهیه، تدوین و تصویب طرح‌ها و لوایح بر عهده دولت و مجلس است و شورای نگهبان ورودی به مباحث کارشناسی نمایندگان ندارد.

رئیس پلیس راهور اعلام کرد؛

مبلغ جرایم رانندگی به طور میانگین ۵ برابر شد | هدف بازدارندگی از رفتارهای پرخطر رانندگان

رئیس پلیس راهور فراجا هدف افزایش نرخ جرایم رانندگی را بازدارندگی و جلوگیری از رفتارهای پرخطر رانندگان دانست و گفت: با توجه به مصوبه اخیر هیات دولت برای افزایش مبلغ جرایم، نرخ جریمه ها به طور متوسط پنج برابر شده است.

تلویــزيـون