گزارش تصویری بازدید شورای شهر از آسایشگاه معلولین

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا : در سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه ” س” و روز دختر ، اعضای شورای اسلامی شهر رشت و سرپرست شهرداری رشت با حضور در آسایشگاه معلولین و سالمندان گیلان ، این روز فرخنده را پاس داشتند. در ادامه این بازدید ، با حضور در خانه دخترانه شایگان ثابت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا : در سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه ” س” و روز دختر ، اعضای شورای اسلامی شهر رشت و سرپرست شهرداری رشت با حضور در آسایشگاه معلولین و سالمندان گیلان ، این روز فرخنده را پاس داشتند.

در ادامه این بازدید ، با حضور در خانه دخترانه شایگان ثابت ، از ۳۰ نفر از دختران نیز با اهداء لوح سپاس و شاخه گل تقدیر به عمل آورده و دکتر جمشیدی رییس شورای اسلامی شهر رشت ، موسوی روزان عضو شورای اسلامی شهر رشت و خانم شیرزاد منشی و سخنگوی شورا آغاز دهه کرامت را دهه خوبی ها و مهربانی ها عنوان نمودند و روز دختر را به این عزیزان تبریک عرض کردند.

همچنین خانم ها شیرزاد و پیشگر به نمایندگی از اعضای شورای اسلامی شهر رشت از اولین نوزاد دختر به دنیا آمده در سالروز ولادت بانوی مهر و وفا دیدار نموده و از خانواده ایشان با اهداء هدیه- لوح سپاس و شاخه گل تقدیر  به  عمل آوردند.

Share