کنسرت موسیقی تلفیقی در مجتمع خاتم الانبیاء (ص) رشت

کنسرت موسیقی تلفیقی گروه برهیشاد در روزهای هفت و هشت شهریور ماه در مجتمع خاتم الانبیاء (ص) رشت برگزار می شود. به گزارش دیارمیرزا  ، گروه برهیشاد در سبک fusion به معنی همجوشی ، ائتلاف ، پیوند و یا ادغام یا در اصطلاح عام موسیقی تلفیقی فعالیت می نماید. بنا بر این گزارش ، این […]

کنسرت موسیقی تلفیقی گروه برهیشاد در روزهای هفت و هشت شهریور ماه در مجتمع خاتم الانبیاء (ص) رشت برگزار می شود.

به گزارش دیارمیرزا  ، گروه برهیشاد در سبک fusion به معنی همجوشی ، ائتلاف ، پیوند و یا ادغام یا در اصطلاح عام موسیقی تلفیقی فعالیت می نماید.

بنا بر این گزارش ، این گروه با نگاهی متفاوت به ترکیب سازهای غرب و شرق و با رویکرد در خدمت گرفتن سازهای غربی برای استفاده ی درست از فضای موسیقایی شرق اقدام به برگزاری این کنسرت می نمایند.

حسین مرشد طلب در مقام نوازنده گیتار ، فرهاد وزیری ( تنظیم کننده و نوازنده گیتار بیس ) ، شاهین پریز ( نوازنده گیتار ) ، بهرام مهماندوست ( نوازنده دف و کوزه و پرکاشن ) و آرش نیکخواه ( نوازنده کاخن ، تمبک و تمبک روزخانه ) ، اعضای گروه برهیشاد می باشند که با هدف شناساندن فرهنگ غنی شرقی و ایرانی به نسلهای آینده این کنسرت را برگزار خواهند نمود.

شایان ذکر است کنسرت تلفیقی گروه برهیشاد با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت در روزهای هفت و هشت شهریور ماه جاری از ساعت ۲۰ در سالن وارش مجتمع خاتم الانبیاء (ص) رشت برگزار میشود.

Share