کارخانه چوکا برق می‌فروشد

به گزارش دیارمیرزا پرویز گلریز ارم‌ساداتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تالش با اشاره به قابلیت‌های کارخانه چوب و کاغذ ایران گفت: کارخانه مذکور اکنون ۱۶ مگاوات برق تولید می‌کند و در این زمینه خودکفا است. وی از طرح توسعه کارخانه چوکا خبر داد و افزود: تولید برق کارخانه چوب و کاغذ ایران […]

به گزارش دیارمیرزا پرویز گلریز ارم‌ساداتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تالش با اشاره به قابلیت‌های کارخانه چوب و کاغذ ایران گفت: کارخانه مذکور اکنون ۱۶ مگاوات برق تولید می‌کند و در این زمینه خودکفا است.خبرگزاری فارس: کارخانه چوکا برق می‌فروشد

وی از طرح توسعه کارخانه چوکا خبر داد و افزود: تولید برق کارخانه چوب و کاغذ ایران پس از طرح توسعه به ۳۰ مگاوات افزایش پیدا می‌کند.

گلریز ارم‌ساداتی با بیان اینکه برق مصرفی کارخانه چوکا به ۲۲ مگاوات افزایش پیدا می‌کند، تصریح کرد: امکان فروش هشت مگاوات برق مازاد بر مصرف کارخانه وجود دارد.

مدیرعامل کارخانه چوکا به تولید ۱۲ درصد کاغذ کشور در این کارخانه اشاره کرد و گفت: تعداد یک‌هزار کارگر و کارمند اکنون در کارخانه چوب و کاغذ ایران فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری ۴۰۰ میلیارد تومانی طرح توسعه کارخانه چوکا، بیان کرد: کارخانه مذکور با اجرای طرح توسعه می‌تواند ۲۵ درصد کاغذ مورد نیاز کشور را تامین کند.

گلریز ارم‌ساداتی خواستار استفاده از چوب جنگل شفارود شد و اظهار کرد: جنگل مذکور به سازمان اتکا واگذار شده است و در ماه‌های آینده در تامین مواد اولیه با چالش مواجه می‌شویم.

مدیرعامل کارخانه چوکا با بیان اینکه برای فروش محصولات کارخانه مشکلی نداریم، خاطرنشان کرد: روزانه به طور میانگین ۳۵۰ تن کاغذ در کارخانه مذکور تولید می‌شود.

وی به قدمت ۴۰ ساله کارخانه چوب و کاغذ ایران اشاره کرد و یادآور شد: امسال بازسازی و نوسازی کارخانه توسط متخصصان داخلی و خارجی آغاز می‌شود.

گلریز ارم‌ساداتی با اشاره به تامین تجهیزات از خارج از کشور، تصریح کرد: ۸۵ درصد تجهیزات از کشورهای اروپایی تامین می‌شود.

مدیرعامل کارخانه چوکا طرح توسعه کارخانه را سبب اشتغالزایی ۵۰۰ نفر نیروی جدید خواند و بیان کرد: کارخانه تمام امکانات را دارد و با نصب ماشین‌آلات جدید می‌توان تولید را افزایش داد.

وی از کاهش خروجی آلایندگی ۲۰۰ درصدی کارخانه چوکا خبر داد و بیان کرد: حوضچه‌های ته‌نشین برای کاهش فاضلاب خروجی کارخانه نصب شده است.

Share