تمجید عابدینی ازبازیکنان داماش

چرا فردوسی پور نام دلال معروف رادر برنامه اش می برد؟

مدیرعامل داماش گیلان با انتقاد از فدراسیون فوتبال و کفاشیان خاطرنشان کرد: متاسفانه در فدراسیون فوتبال «دکانی» باز شده است تا اگر باشگاه‌ها با هم و یا بازیکنان با یکدیگر «کل‌کل» کردند آنها را جریمه کند. به نظرم با این شرایط باید فاتحه فدراسیون فوتبال را خواند

abedini-300x180به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  دیارمیرزاعابدینی درباره پیروزی ۲ بر یک داماش گیلان مقابل صبا در هفته نهم لیگ برتر اظهار داشت: همه کارشناسان می‌دانند داماش در فصل نقل‌وانتقالات بازیکن صاحب‌نامی را جذب نکرد. ما روح‌الله سیف‌اللهی جوان را به خدمت گرفتیم و یا مسعود حسن‌زاده، بازیکن فصل گذشته خودمان را جانشین علیرضا جهانبخش کردیم.

وی با بیان اینکه با همان بازیکنان فصل گذشته به میدان می‌رویم، افزود: در این فصل با آسیب‌دیدگی محمدرضا مهدوی، محمد آبشک و رضا کاردوست نیز روبه‌رو شدیم اما خوشبختانه با مهره‌هایی که در تیم داشتیم نتایج نسبتاً خوبی کسب کرده‌ایم.

مدیرعامل داماش با تمجید از بازیکنان این تیم تصریح کرد: بازیکنان داماش به تیم‌شان وفادار هستند. نمونه این مسئله حرکتی شیرینی بود که امین متوسل‌زاده پس از گل مقابل صبای قم در دیدار روز گذشته انجام داد. این موضوع نشان می‌دهد بازیکنانی که در این چند سال کنار هم بازی کرده‌اند اتحاد دارند و پول در میان آنها معنا و مفهوم خودش را از دست داده است.

عابدینی اضافه کرد: ما به بازیکنان پولی نمی‌دهیم و اگر هم بخواهیم این کار را انجام، به صورت هفتگی رقمی به آنها پرداخت می‌کنیم که خیلی هم زیاد نیست. اعضای کادر فنی ما نیز نشان داده‌اند در اعتماد به آنها اشتباه نکرده‌ایم. داماش از ۹ بازی ۲ شکست ۲ پیروزی و ۵ تساوی داشته است. یعنی در ۱۸۰ دقیقه ۶ امتیاز و در ۴۵۰ دقیقه ۵ امتیاز کسب کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: در کل از روند تیمم راضی هستم. داماش این بضاعت را دارد که با توجه به فاصله کم تیم‌ها بتواند خودش را به بالای جدول برساند.

مدیرعامل داماش گیلان در ادامه درباره اینکه چرا داماش تاکنون با اسپانسری به توافق نرسیده است، گفت: با توجه به اینکه داماش در استان گیلان حضور دارد منتظر اسپانسر گیلانی بودیم که هنوز به ما مراجعه نکرده‌اند. البته فولاد لوشان ۵،۶ قرارداد با ما بسته و حتی تبلیغ این شرکت را روی پیراهن خود داشتیم اما دیگران نیامده‌اند. از طرفی ما روی برخی معیارهای خود برای بستن قرارداد ایستاده‌ایم که برندهای تجاری با توجه به این معیارها مقداری کم‌لطفی کرده‌اند. با این وجود فکر می‌کنم به زودی اسپانسری برای تیم داماش پیدا خواهد شد.

عابدینی اضافه کرد: فدراسیون فوتبال آمار و ارقامی به سازمان لیگ تحویل داده که فاجعه این فوتبال است. بررسی کنید چقدر به ما پول پرداخت شده، چقدر جریمه داده‌ایم و چقدر دریافتی داشته‌ایم. هیچ نظارتی هم بر این اعداد و ارقام وجود ندارد و هر کمیته‌ای در فدراسیون فوتبال برای خودش هزینه می‌کند. فدارسیون فوتبال تاکنون ۳۲۰ میلیون تومان از داماش کسر کرده و من مانده‌ام چطور این فدراسیون می‌خواهد از باشگاه‌ها حمایت کند.

مدیرعامل داماش گیلان با انتقاد از فدراسیون فوتبال و کفاشیان خاطرنشان کرد: متاسفانه در فدراسیون فوتبال «دکانی» باز شده است تا اگر باشگاه‌ها با هم و یا بازیکنان با یکدیگر «کل‌کل» کردند آنها را جریمه کند. به نظرم با این شرایط باید فاتحه فدراسیون فوتبال را خواند.

وی با اشاره به رقم‌هایی که از حساب باشگاه داماش گیلان توسط فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ کسر شده است، گفت: فدراسیون در تاریخ ۹۲/۵/۱ مبلغ ۶۰ میلیون تومان به دلیل حق عضویت در فدراسیون فوتبال، در تاریخ ۹۲/۵/۱۰ مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان و در تاریخ ۹۲/۵/۱۳ مبلغ ۸۰ میلیون تومان بابت پرداخت سهمیه داماش و در تاریخ ۹۲/۵/۲۰ بابت حق ثبت بازیکنان ۸۰ میلیون تومان از حساب باشگاه داماش کسر کرده است که در مجموع ۳۲۰ میلیون تومان می‌شود. آقایان که فریاد می‌زنند برای توپ‌های آل‌اشپورت پول نمی‌دهیم، چرا بابت این‌ توپ‌ها ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان از ما پول گرفتید؟

عابدینی کفت: فردوسی‌پور پاسخ جمله من را بدهد و بگوید که چرا وسط برنامه پر هیجانی که ۳ میلیون پیامک برای آن ارسال شده، یک میلیون پیامک ارسال نشده و ۵ میلیون نفر نیز حوصله پیامک دادن نداشتند که جمعاً ۱۰ میلیون بیننده می‌شود، اسم دلالی را می‌آورد که شجره آن برای من معلوم است؟!

مدیرعامل داماش گیلان ادامه داد: فردوسی‌پور از کانال ۳ جمهوری اسلامی ایران از این شخص به عنوان بهترین نام می‌برد. این کار چه معنایی دارد؟‌ فردوسی‌پور با این دلال چه ارتباطی می‌تواند داشته باشد؟!

وی خطاب به مجری برنامه ۹۰ گفت:‌ آقای فردوسی‌پور! شما فرافکنی می‌کنید که صدای امیر قلعه‌نویی در می‌آید. شما نمی‌خواهید بفهمید که چرا عابدینی فریاد می‌زند اسماعیل حسن‌زاده حق داماش را خورده است! فردوسی‌پور ده‌ها ایراد دارد و از این طرف و آن طرف حمایت می‌شود./تسنیم

Share