اخبارویژه :

چاپ عکس خواننده لس‌آنجلسی روی جلد یک هفته‌نامه داخلی+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در اخبار ویژه امروز مطالبی در خصوص ماجرای شیطان پرستی در یک مدرسه وانتشار عکس خواننده لس آنجلسی بر روی جلد یک هفته نامه ووهدیه دادن تبلت از سوی یک نماینده به راننده مجلس و…را مطالعه کنید.

**ادعای فروش خاک عراق به ایران وکویت!

یک مقام حزبی عراق ضمن ادعای سیطره ایران بر بخشی از خاک عراق خواستار پیگیری این موضوع شد.به گزارش “هشت صبح” به نقل از خبرگزاری الشرق الاوسط، “عباس المحمداوی” دبیر کل ائتلاف فرزندان غیور عراق از نیروهای ملی عراق خواست تحقیقاتی در مورد چگونگی تسلط کویت و ایران بر بخش هایی از خاک عراق انجام دهند.المحمداوی در بیانیه ای اعلام کرد: بخش های بزرگی از سرزمین های جنوب عراق توسط ایران و کویت در اختیار گرفته شده اند. نیروهای ملی عراق باید از خواب غفلت بیدار شوند و تحقیقی در این زمینه انجام دهند.وی افزود: قطعنامه شماره ۸۳۳ شورای امنیت که در زمان صدام صادر شده است مربوط به سرقت زمین های عراق توسط کشورهای همسابه نیست. کویت توانست به بخشی از زمین ها در عمق خاک عراق و بخش هایی از بندر “ام قصر” عراق دست یابد و اخیرا نیز توانسته است “خور عبدالله” را در اختیار بگیرد.او مدعی شد: ایران نیز به مناطقی از “خور الزبیر” عراق وارد شده و به منطقه “کریشه” در استان “میسان” در جنوب شرق عراق رسیده است.

* *درخواست پول احمدی‌نژاد از الهام

مهر نوشت فردی از احمدی نژاد درخواست کمک مالی می‌کند که رئیس جمهور سابق به وی گفت: «باور کن من در حال حاضر هیچ پولی در جیبم ندارم» و از الهام خواست تا اگر پولی به همراه دارد به آن فرد کمک کند.

**متلک عادل، نکونام را متحول کرد

اگرچه تازگی‌ها نمک ریختن‌های عادل کمی بیش از اندازه شده و گاهی حسابی روی اعصاب می‌رود، اما انصافا برخی از متلک‌های به موقع او مفید واقع می‌شود. او پنج هفته پیش در حین گزارش بازی استقلال با صبای قم مدعی شد جواد نکونام گاهی عادت دارد خودش را در زمین گم کند و زیاد در جریان بازی قرار نگیرد. این، باوری است که برخی از مربیان پیشین جواد هم به آن ایمان دارند و تاییدش می‌کنند. پس از این مسابقه نکونام به طور کامل تغییر کرد و بسیار بهتر و بیشتر در جریان بازی قرار گرفت. اگرچه این روزها استقلال خوب نتیجه نمی‌گیرد و شاید بازی موثر جواد به چشم نیاید، اما انصافا هافبک آبی‌پوشان اخیرا بیشتر از همیشه می‌دود و درگیر می‌شود. این نکته در سال جام‌جهانی قطعا برای فوتبال ایران اتفاق مثبتی تلقی می‎شود.

**هدیه دادن تبلت از سوی نماینده مجلس به راننده اش!

شنیده شد که یکی از نمایندگان مجلس در ایام ماه مبارک رمضان وقتی با حضور در ضیافت افطار یک شرکت خودروسازی، «تبلت اپل» را به عنوان هدیه دریافت کرد، با این فکر که این هدیه یک کتاب است، آن را به راننده مجلس داد اما وقتی روز بعد از همکارانش شنید که آن هدیه تبلت بوده نه کتاب، از راننده خواست تا هدیه را بازگرداند!

**ماجرای شیطان پرستی در یک مدرسه

سردار اسماعیل احمدی مقدم در همایش روسای پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با بیان اینکه به جای برخورد با افراد باید به سراغ مقصران اصلی و باندها برویم گفت: باید روی برخی باندها که در راستای ایجاد فساد در جامعه اقدام می‌کنند تمرکز کنیم به گونه‌ای که اخیرا در اینترنت بلیت فروخته شد و آدرس یک مدرسه را دادند که در آنجا مهمانی با عقاید انحرافی و شیطان‌پرستی قرار بود برگزار شود. که مدیر مدرسه نیز طلبکار شد و عنوان کرد که می‌خواهد از ناجا شکایت کند چرا که با این گروه قرار داد بسته بود و می‌خواست که برای مدرسه درآمدزایی کند و جای سوال است که متولیان مدرسه چه حقی دارند و ناجا باید مسئول سازی کند.

**چاپ عکس خواننده لس‌آنجلسی روی جلد یک هفته‌نامه داخلی

هفته نامه حاشیه که نشریه فرهنگی وسیاسی محسوب می شود در شماره جدید نشریه خود عکس شادمهر عقیلی خواننده لس انجلسی که چندین سال است از کشور خارج شده را منتشر کرد!
ربات سخنگو دانشگاه صنعتی شریف تقلبی از آب در آمد!

**ربات سخنگو دانشگاه صنعتی شریف تقلبی از آب در آمد!

چندی پیش بخش خبری شبکه سه مدعی شد دانشجویان دانشگاه شریف موفق به ساخت روباتی سخنگو شده اند که به زبان انگلیسی مسلط است و می‌تواند در آموزش به مربیان مدارس کمک کند. به گزارش پارسینه به روایت شبکه های اجتماعی واقعیت چیز دیگری است. گویا دانشگاه شریف فقط این عروسک را خریده و به تنش لباس پوشانده است:در لینک زیر شرکت سازنده این روبات که نمونه فوق را به نام NAO H25 به بازار داده است درباره آن توضیحاتی داده است:

http://www.aldebaran-robotics.com/documentation/family/nao_h25/index_h25.html

متاسفانه دانشگاه شریف پول زیادی هم بابت این روبات پرداخته است. طبق لینک زیر این روبات ۱۶۰۰۰ دلار قیمت دارد و البته احتمالاً یکی از آخرین‌هایش به دانشجویان شریف رسیده، چون سال گذشته تولید آن متوقف شده.

Share